Champions Of Norrath

Jeg kjøpte dette i en brukt butikk da jeg liker litt hack and slash spill ala Boulders Gate osv..

Det spillet her virker litt tynnere en Boulders Gate...eller er det bare meg? Lyden er litt rar og dialogene starter litt tregt.

Blir det noe kult utover? Og er oppfølgeren noe bra? Det var egentlig den jeg skulle kjøpe men tenkte jeg skulle spille nr 1 først lissom.

Noen som har spilt disse spilla?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke det de Everquest-spinoff-spillene?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aha. Vel har jeg ikke spilt dem, men jeg ville ikke hatt for høye forventninger om jeg var deg. :D

Hehe, vel det virker mye "tynnere" en Bouldurs Gate spilla. Er noe rart med lyden og kamera zoomen virker litt rar.

Men om spillet er "ok" lissom og om oppfølgeren er bra så skal jeg presse meg igjennom det. Ville vært kjekt om noen som har spilt nr2 kan si om det er noe bra...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det skrives "Baldur's Gate". :)
Og for at dette innlegget ikke skal være helt neger: GameRankings vil ha det til at toeren er litt dårligere enn eneren, faktisk.

Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@10.05.2005, 23.50
Du kan ikke sammenligne Baldur's Gate spillene med Champions of Norrath. Det er to helt ulike spillgenre.. Baldur's Gate er rollespill, mens Champions of Norrath er Action (RPG) Jeg skrev RPG i parentes fordi det inneholder utrolig få RPG elementer.

Selv har jeg rundet Champions of Norrath og synes det var morsomt stunden det varte. Jeg spilte det dog sammen med Lurtz. Jeg tror ikke det er så kult å spille alene..
218416​
Vel det finnes action-rpg spill av Baldur's Gate på PS2 og Xbox om du ikke viste det. Som er så si helt likt Champions of Norrath men bedre etter min mening.

oma

Village Drunk
har spilt baldur spillene på ps2 og CoN, syns baldur er bedre men det virket kortere... storyen har heller aldrig appelert syns jeg, verken i baldur eller CoN, syns grafikken var bedre på CoN men ellers syns jeg det var samme greien egntlig... det RPG action spillet jeg likte av dem var baldur's gate eneren... men CoN er greit nok til 2 player...