championship manager

#1
her er et emne hvor man kan gi tips til nyttige og smarte spillerkjøp eller lignede på championship manager. du kan også presentere ditt lag, noe jeg gjør her nå: PS. er i sesong 2008/2009

parma
keeper: kasper schmeichel (keepertalent av de sjeldne)
høyreback: robert vitiello (brukbar forsvarer jeg bare har for jeg ikke finner noen bedre
venstreback: junior (stødig back som holder koken i en alder av 35 på mitt spill, er alltid pålitelig)
midstopper: paolo cannavaro (stoppertalent)
midstopper: alessandro vitale (ok spiller....)
høyrewing: marco marchionni (utrolig dyktig spiller som er fullt verdt å satse på!!!)
venstrewing: ludovic giuly (super spiller som kan spille spiss center midtbane, høyreving og venstreving, utrolig jobbeevne)
sentral midtbane: diego (talent av de sjeldneste sorter som det ikke er mange av på CM, så utrolig god at jeg har fått bud på 40 millioner euro pluss fire professionelle spillere for ham. prøver litt for ofte på skudd, men en spiller av første og beste klasse!!!)
sentral midtbane: yildiray basturck (nettopp kjøpt ham, store forventninger)
spisspar: adriano og julius aghahowa ( verdens beste spissduo)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
Hmm, hvis dere er en eller annen klubb i 1. Divisjonen, så skaff dere en spiller ved navn: Berat Jusufi, han er en genial spiss! Jeg har hatt han eller har han fortsatt da og har vunnet 1. Divisjonen og Tippeligaen med han. Han har scoret fleste parten av målene i de to første sessongene mine. Jeg spiller også foresten CM 03/04
 
#4
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@02.08.2004, 23.10
Hmm, hvis dere er en eller annen klubb i 1. Divisjonen, så skaff dere en spiller ved navn: Berat Jusufi, han er en genial spiss! Jeg har hatt han eller har han fortsatt da og har vunnet 1. Divisjonen og Tippeligaen med han. Han har scoret fleste parten av målene i de to første sessongene mine. Jeg spiller også foresten CM 03/04
82204​

Ikke si at Berat er god på CM!???!!! Han kjenner jeg og han blir så kjepphøy hvis han får greie på dette!
Holder han mål hvis du kjøper han til utlandet også?

Kjøp anders kristiansen fra Sparta som venstreback eller ving! Han er bare 14år når du starter spillet men han er allerede da klar for internasjonal matching. Beste back'n på spillet!
 
#5
Alle på sparta er jo fake-spillere laget av en scout med litt for høye tanker om sitt eget lag.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Opprinnelig skrevet av United+03.08.2004, 12.28-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@02.08.2004, 23.10
Hmm, hvis dere er en eller annen klubb i 1. Divisjonen, så skaff dere en spiller ved navn: Berat Jusufi, han er en genial spiss! Jeg har hatt han eller har han fortsatt da og har vunnet 1. Divisjonen og Tippeligaen med han. Han har scoret fleste parten av målene i de to første sessongene mine. Jeg spiller også foresten CM 03/04
82204​

Ikke si at Berat er god på CM!???!!! Han kjenner jeg og han blir så kjepphøy hvis han får greie på dette!
Holder han mål hvis du kjøper han til utlandet også?

Kjøp anders kristiansen fra Sparta som venstreback eller ving! Han er bare 14år når du starter spillet men han er allerede da klar for internasjonal matching. Beste back'n på spillet!
82362​
[/b]

Hmm, jo hvis du mener han samme Berat spilleren som jeg mener og som spiller i en klubb i Østfold (husker ikke navnet på klubben). Det er faktisk flere spillere i den klubben han spilte/spiller for som er ganske så gode og de heter: Arthur Faranzuk eller noe og Sami Malhio eller noe er også noe gode spillere fra samme klubb som Beart.

Og det er fult mulig og skaffe seg han hvis du er en utenlands klubb også, bare ikke den klubben er for stor og alt det der. Siden han spilte best oss meg i 1. Divisjonen og første året i Tippeligaen. altså i årene 2004/2005. Men han er også noe plaget av skader til tide.
 
#8
Kasey Wehrman er også drittgod. Fyren spilte ut Sol Campbell hos meg!
 
#9
En 16 åring ved nevn Hèlder Barbosa er en god spiller som man kan satse på i fremtiden. Han spiller på porto... :tommelopp:
 
#10
Alessio Cerci fra Roma er av veldig mange regnet som CM 03/04's største talent...Alessandro Simonetta også fra Roma er et must.

Er i første sesong nå med Roma, han er 17 år, scoret 25 mål på 32 kamper, med en verdi på 170.000.000...
 
#11
Opprinnelig skrevet av Neptune@03.08.2004, 11.43
Alle på sparta er jo fake-spillere laget av en scout med litt for høye tanker om sitt eget lag.
82369​
er jeg dum nå eller..
for hva menter du med "laget av en scout med litt for høye tanker om sitt eget lag"
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#12
For at spillutviklerne skal få informasjon om flest mulig lag har de forskjellige "scouts" rundt omkring... Disse skal gi ut laglister og legge ut om kvaliteten på spillerne... Ingenting som hindrer dem fra å smøre litt tjukt på....
 
#13
ååå

nå er jeg med... :tommelopp:

er kanksje litt trøtt jeg...
 
#14
Sparta-spillerne har faktisk blitt fiksa på..tror det er noen nordmenn som jobber for SIgames som vil se seg selv storspille i Real Madrid osv...luringer :p
 
O

Owner^^

Gjest
#15
Er det ingen som gidder å poste noen Screenshots når dere har kommet litt utti spillet da? over resultater, talenter osv?
 
#16
Vet noen hvordan jeg gjør det så kan jeg vise noen av mine talenter..kan også bevise denne Simonetta jeg nevnte over her..Kjøp også Sanli Tuncay fra Fenerbahce for bittelitt over 100 Mill, han er rå.
 
#17
ja da...

når du er inne på den tingen du skal vise trykker du på "print screen", så går du på paint lim inn bilde og vips har du det bildet...
 
#18
ja lim det inn i paint.... så lagrer du det...

hvis du vil ha fila litt midere så går du opp på bilde(øverst ved siden av der det står "fil") deretter på strekk/forsyv. skriv 50% i de 2 rutene....
 
#19
spillere:

diego - santos
robinho - santos
tevez - boca
schmeichel - city
guarin - envigado
cerci - roma
simonetta - roma
mexes - auxerre
de la cuesta - ?
estefania - real sociedad
pazzini - atalanta
montolivo - atalanta
perez - velez
gunchev - sofia

det finnes uttalige gode spillere..lykke til

*edit* ser du har diego fra før
 
#20
På en sesong så kjøpte jeg 25 nye spillere til ODD.

Nå som jeg er Champions Leauge så klarer jeg meg meget brukbart.

CL: ODD - Deportivo 4-2

Man.Utd - ODD 3-2

Odd - Porto 8 - 0 !!!


Om dere er et norsk lag, så kjøp Daniel Brathen og sett han opp som venstre spiss. 60 mål på førti kamper sier vel sitt. Haaland er også en syk venstre midtstopper. Han har en god del Tjuere og er billig og ukjent