Chaos Legion

#1

Platform: PlayStation 2 og PC
Sjanger: Action
Ant. spillere: 1
Utvikler: Capcom
Utgiver: Capcom
Utgitt: 06.08.2003

==========
Wallpaper (1)
Wallpaper (2)
==========
Skjermbilde (1)
Skjermbilde (2)
==========
Trailer (krever QuickTime Player Application)
==========
Historien og spillbarheten vet jeg så å si ingenting om. Jeg la bare ut informasjonen ovenfor i tillfelle noen lurte på hvordan spillet ellers tar seg ut. I alle fall; er det noen her som har prøvd Chaos Legion, og eventuelt vil anbefale det? Jeg så omslaget på Spaceworld-hylla i Trondheim, skottet litt på informasjon og bilder bakpå og mente det virket underholdende. Men så var det denne intuisjonen, da. Det har seg så at jeg heller setter min lit til erfaring. Følgelig spør jeg dere.
 
#2
Har en demo av spillet.
Al jeg kan si er;

"Jeg tror dette spillet blir kjedelig i lengden"

På den demoen jeg spilte var man i et rom som stadig ble fylt av monstre.
og ved hjelp av 2 angrepsmetoder kunne man drepe monstrene.
Kjeeeedelig. Men det er godt spillet passer for enkelte.

Gamespot ga spillet karakteren 5.1, en karakter som ikke er helt god.
Vi du vil ha siden så er den her.
 
#3
Jeg kjøpte dette møkka spillet på Spaceworld, det er noe av det dårligste jeg har
vært bortig.

Elendig lyd, grei lyd, elendig story, det skjer aldri noe nytt, banene er helt like.

på pluss siden har vi.... vel ingen plusssider.

Spillet handler om å slå i stykker så mange robot figurer som mulig og så kan du få noen flyvende roboter som henger rundt deg til å hjelpe deg.

Skal du kjøpe dette spillet så prøv det i butikken først, hvis du har en syk og manisk smak for spill så kanskje du liker det, men det gjorde ihvertfall ikke jeg.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Tyrion@26.06.2004, 18.47
Elendig lyd, grei lyd, elendig story, det skjer aldri noe nytt, banene er helt like.
Hva var det du egentlig mente å sette inn? 'Grafikk'?

Jeg setter pris på svarene (skjønt de var få), men trass i alt kjøpte jeg det. Det kostet bare 124,0658 norske kroner - nærmest som å forgripe seg på et eksemplar! Sant å si er det vel kvaliteten på filmsekvensene og karakterdesignen som er årsak til kjøpet mitt.

Noen som synes at klesplaggene til Yuna i FFX-2 minner mye om Chaos Legion-damas klær? Den slående likheten er i alle fall tilstrekkelig til at en gryende mistanke bygges opp inne i meg. Plagiat, I guess.