Chief Gutti Shop

#1
Hei alle sammen

Jeg kommer fortsatt til aa vaere i Japan fram til 14. august, saa innen da hvis det er noen som helst som er interessert i varer fra Japan (alt fra spill/anime til CDer osv) mens jeg fortsatt er her saa kan dere sende meg en mail paa hva slags vare som er oensket. Jeg kommer da med pris og shippingkostnader.

En PSP Value Pack vil f.eks koste 2100 kr inkludert shipping (EMS, leveranse paa 3 dager). Et PS2 spill pleier aa koste 100 kroner i EMS shipping. Er det spesielle spill som kanskje ikke selges nytt lenger kan jeg lete etter slike paa bruktmarkedet. Bruktspill i Japan er i utmerket kvalitet.

Originale spillCD'er fins det veldig mye interessant av, saa hvis noen lurer paa noe som er det bare aa spoerre.

Jeg har PAYPAL account slik at det blir rimelig aa overfoere penger.

Dere som kanskje ikke vet helt hvem jeg er kan lese Japan-dagboken min paa slossespill-seksjonen inne paa forumet. Jeg skal gjoere saa godt jeg kan til aa lete etter produkter som vanligvis er vanskelig i aa faa tak i.

Send meg en mail!
 
#3
Hvor mye ligger GBA/DS-spill på?

Nå vet ikke jeg hvor mye du er til å stole på, men siden du har en søt liten bowser som medlemsikon (som jeg ikke helt har fattet poenget med), så tror jeg at du på ett eller annet vis har fått tilgitt hos de som har fikset den for deg.
 
#4
[offtopic]Hvorfor har Chief Gutti en "Bowser" i medlemsikonet sitt?[/offtopic]

Ellers så er vel alt der nede NTSC? Synd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Gutti har en Bowser fordi han er så fantastisk kul, går jeg ut ifra.
Uansett ville jeg nok tro dere kan stole på mannen, har sett ham i levende live (bak disken på Spiderman og som konferansier ved et SG-spilltreff, blant annet), og kan ikke helt se for meg at han er kapabel til å svindle noen.

Edit: Når jeg tenker meg om hører denne tråden mer hjemme på et annet sted i forumet. Tenker vi koster på oss en prioritering også. Bamf!
 

Dukie

nice girl
#6
Så lenge du kommer med den japanske sjokoladen så er jeg happy nok Gutti. ^_^
 
#7
Hvor mye koster denne lekre saken? Er Killer 7 (GC) noe særlig importvennlig (språk)? Er minnekort til GC mye billigere?

Hvor mye vil alt det jeg har nevnt koste, med frakt og hele pakka?
 
#8
tror nok det er fra advent children siden det lå under advent children delen av siden
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.07.2005, 15.36
Er Killer 7 (GC) noe særlig importvennlig (språk)?
244015​
Forsåvidt ja (Det er fult spillbart, men du går glipp av den del ting), men nå som det er ute på engelsk, ser jeg egentlig ingen grunn til å kjøpe den japanske.
 
#10
Agahnim

Hei. Den saken som du sendte link av er som sagt et Final Fantasy Advent Children item. Den heter Original Zippo Cloudy Wolf. Den ligger paa 11550 yen inkludert skatt. Gjennom dagens kurs tilsvarer det 700 kroner. Min service charge for denne ligger paa 200 kroner, saa tilsammen blir det 900 kr. Shipping kan variere, men med EMS blir det nok 100 - 120 kroner.

Square Items er ikke billig, men det som selges er ihvertfall av god kvalitet. Noe som ikke kan sies om Hong Kong versjonen som det ogsaa gaar an aa faa tak i.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Service charge? :confused: Tar du to hundrelapper bare for å kjøpe og sende spillet?
 
#12
Jeg er ikke interresert i å bruke 900 spenn på en lighter, uansett hvor digg den er. Og Killer 7 bestiller jeg heller fra Statene.
 
#13
Agahnim

Den er grei. Tror de fleste av Square-produktene er mer samlerobjekter enn produkter til aa brukes til daglig. Hvis det ved senere anledning er noe annet fra siden som du lurer paa saa bare spoer.

Square/Enix webshoppen selger kun til kunder innenlands i Japan, og det som selges over nettet paa auksjoner osv pleier i 90% av tilfellene var kopier fra andre steder i asia.