Chip til PS2 selges!

#1
Til alle dere som har klumpe-PS2 så er denne ett must! Den fikser PS2'en din til en über-alt-mulig-innen-spill-greie! Spill import, brenn spill +++! Aladin 75+ er chipen det er snakk om, og det er den beste på markedet i dag!


Skjekk her hva den kan gjøre:

AUTOMATIC SELECTION for PS2/PS1/DVD SUPPORTS. (Just insert any support and the Aladdin75k will play it !!)
-DVD Region Free Incorporated !! ( to play all regions DVD without need of any extra operation.)
-Compatible with Playstation 2 USA/PAL/Japanese - V5, V6, V7, V8, V9, V10,V11,V12,V13,v14,v15,v16
-Jumper less (Automatic Version detection)
-Software selectable "PS2 Quick Load" option. (To skip PS2 logo and Quick boot PS2 Games!!)
-Easy to Install.
-ACTEL based IC for enhanced stability
-AUTOMATIC "MACROVISION=OFF" ON ALL PS2 FROM V1 TO V13 WITHOUT ADDITIONAL WIRES !!
-AUTOMATIC "GREEN FIX" (No more need to change the cable to see your DVD movies on the PS2!!)
-Import Games Fix (All PSX import games are played at FULL SCREEN and FULL COLOR !!)
-STEALTH-Mode (The Modchip can be switched off and becomes invisible to Online Gaming)
-Sleep-Mode (The Modchip will switch off itself after boot)
-100% NO SWAP (Direct boot for all the PS2 and PSX games)
-Supports games on DVD-9 media !!
-PLAYS ALL THE CD’S and DVD’S Games (both, Import or Backup’s)
-SUPPORTS MULTI-DISK GAMES !!
-SUPPORTS ANTI-MOD PS1 GAMES !!
-SUPPORTS DATEL 16MB MEMORY CARDS!! (No need anymore to use the swap CD!!)
-Very Stable (Thanks to the sleep mode the IC will never Overheat)
-CD Lens Safe (Avoid CD lens damage by sending un-necessary signal to the Drive Controller)
-Added Codebreaker 9.2 Compatibility
-VGA warning screen

Hvilken maskin har du? Det er viktig å vite! Denne fungerer med v5 og oppover!

Se under maskinen, der finner du modellbetegnelsen.
Denne starter med SCPH-XXXX :

SCPH-30004 v.3
SCPH-35004 v.5
SCPH-39004 v.7
SCPH-50004 v.9/10/11
SCPH-70004 v.12/13
SCPH-75004 v.14/15/16


Chippen er HELT ny! Og jeg vil gjerne ha bud på den, så vi kan starte på en 100,- lapp (siden jeg ikke har noe bruk for den, så vil jeg selge den til en billig penge til noen andre som kan ha bruk for den!)!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hva skal til for å klinke den inn på kassa? Mye lodding?
 
#3
SITAT(Yetipants @ 09.08.06, 00.34) 18839
Hva skal til for å klinke den inn på kassa? Mye lodding?
[/b]
Vel, mye å mye. Å lodde en ting eller ti ting spiller ikke særlig mye rolle, for det tar ikke lang tid. Men den grisen (heldiggrisen kanskje det heter :p ) som stikker av med denne får med manual på mail selvsagt.

Ofte noen i vennegjengen som har peil på lodding også hvis du ikke har det sikkert. Hvis du/noen du kjenner er meget glad i PC'n sin osv osv, har de sikkert loddet noe inni den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Leste litt rundt på nett om akkurat denne chippen, og det tok fryktelig kort tid før jeg ble uinteressert, gitt.
 
#6
Ehh, beste chippen?

Hadde ikke tatt imot denne chippen hvis jeg hadde fått 100 kr av deg..