Chip

Det står sikkert et eller annet sted på forumet her det jeg leter etter, men finner det ikke.

Hvor kan jeg få chippet min PS2 slim edition i oslo??

Takker for alle hjelpsomme svar;)

Hoa

Prøv QXL, sikkert noen som kan hjelpe deg der.

Viss ikke kan ModNet være ett alternativ. Da må du selvsagt sende den inn ved hjelp av posten. Kjenner noen som har gjort dette, og de er meget fornøyde. Du får tilbake maskinen din etter ca. en uke, pluss du får 1 års garanti.

Opprinnelig skrevet av Mongis@06.04.2005, 21.50
Prøv QXL, sikkert noen som kan hjelpe deg der.

Viss ikke kan ModNet være ett alternativ. Da må du selvsagt sende den inn ved hjelp av posten. Kjenner noen som har gjort dette, og de er meget fornøyde. Du får tilbake maskinen din etter ca. en uke, pluss du får 1 års garanti.
203296​
Jeg kan chippe maskinen din i Oslo.
Det finnes mange dårlige laser fixer til v12 (slim utgaven), men jeg skal i morgen sette en slim ps2 under høy lasertest for å prøve å brenne opp laseren (jeg håper det ikke går!).

Jeg tar 750 kr inkl chip for slim ps2 m/fixer som denne http://d-vices.com/pstwo-fix.txt

playteconline.com er både seriøs, billig og holder til i Oslo. 700,- ink. laser fix.

Opprinnelig skrevet av runepune@05.05.2005, 17.21
playteconline.com er både seriøs, billig og holder til i Oslo. 700,- ink. laser fix.
216018​
Bare nysgjerrig, hvilken type laserfix bruker dem? vet du?
Står på siden deres at de bruker diode fixen, og det er jo konstantert på alle modde forum at diode fixen ikke er noe fix i det hele tatt, bare humbug.

Er ikke sikker, men tror nok de bruker noe som funker. De har utrolig snøring på det de driver med. Mener de jobber på et elektroverksted på dagtid.
Har etterhvert en del kompiser som har brukt dem og samtlige har vært strålende fornøyd. Inntil nylig fikk du også med gratis hd-loader av dem.

Opprinnelig skrevet av runepune@06.05.2005, 11.27
Er ikke sikker, men tror nok de bruker noe som funker. De har utrolig snøring på det de driver med. Mener de jobber på et elektroverksted på dagtid.
Har etterhvert en del kompiser som har brukt dem og samtlige har vært strålende fornøyd. Inntil nylig fikk du også med gratis hd-loader av dem.
216273​
Ok, får håpe de bruker noe annet enn det som står på siden deres og at de bare er sløve med oppdateringen, ellers kommer det muligens til å brenne opp en del lasere i fremtiden :)

Opprinnelig skrevet av runepune@05.05.2005, 17.21
216018​
Likte ikke den siden.. de har jo bare billig chipper.. se feks på xbox chippene de er jo 1 genrasjons chipper og jeg kan ikke si at jeg var noe begeistret over ps2 chippene heller ... alså dette er en side som modder xboxer med dårlige moddchipper for å spare penger og kunne ta en litt lavere sum en de andre

you hax0rz!!

men noen som vet om noen plass i stavanger som chipper ps2?? :rulleøyne: