Chippet PS2

Status
Stengt for ytterligere svar.
#3
Følger det med noe? Kontrollere, minnekort, god skjermkabel eller standard?

Å hvor gammel er den?
 
#4
Må sjekke, er ikke hjemme før på onsdag. Mener jeg har to kontrollere, minnekort, skjermkabelen er jeg usikker på om er den som følger med standard, det er en Scartkabel som har fungert bra for meg. Ellers så har jeg mikrofoner til Singstar og en drøss med spill.
 
#6
Jeg har en original Sony komponentkabel om det skulle være av interesse, selger for 100kr+frakt. Bare slenger det ut der.
 
#8
Om den componentkabelen funker fint med ps2 er jeg med på 100 pluss frakt... men det kommer ann på om jeg kjøper maskinen som ble tilbudt her, Får se når han svarer.
 
#9
1000+frakt fungerer fint for meg. Om du bor i Oslo så blir isåfall frakten svært hyggelig ;) Har nettopp koblet opp alt for å forsikre meg om at maskinen virker, og den fungerer 100%. Laseren er forresten ny, byttet laser og installerte en laserfix på den noen uker før jeg sist spilte på den. Har to svarte kontrollere og en grå, alle med to analoge kontrollstikker. Legger med Singstar til deg også med mikrofonene. Send meg en mail eller pm så kan vi jo avtale nærmere.
 
#10
Sorry men jeg har fiksa det allerede.

Men sagosen vil jo gjerne ha den tenker jeg, så da ordner det seg uansett!

:)
 
#11
Greit nok det, men hadde vært sjukt hyggelig med en melding om det før jeg rotet gjennom esker fra kjeller og loft for å finne frem alt........ maskina står jo i stua, men de ekstra kontrollene lå selvsagt på forskjellige steder.

Uansett, om noen andre er interessert så er det bare å sende meg en melding ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.