Chris Sawyer’s Locomotion [PC]

Det ser ut som Atari endelig kommer med en (ekte) oppfølger til Transport Tycoon. Dette er noe jeg gleder meg stort til å spille, hukser ejg klokka inn mangfoldige timer på midten av 90 tallet da jeg lekte meg med forgjengeren. andre som skal skaffe seg denne potensielle perlen?

link

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I AM SO FUCKING THERE.
Faktisk ingen tvil i det hele tatt - det spillet der skal jeg ha.

C

Crizpy

Gjest
Me3.
Har hatt mange fine spillopplevelser med Transport Tycoon og Transport Tycoon deluxe.
Håper det her blir like bra\bedre.
Blir sikkert bedre.

Ja, ikke snat Shadar!:) Det var tider når en kunne site og bygge imperier en hel dag. Jeg har stor tro på dette spillet, det kommer nok til å bli en slager etter jobb! Ifølge tothegame skal spillet visstnok komme 10 september, så bare litt over en måned nå... :)

Maraj

Ålø- og energiminister
Aaah Ganz Prima! Jeg sverger på min og min brors Pikachu-samling! Det spillet skal anskaffes!

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av GombaC@19.08.2004, 09.43
Det ser ut som Atari endelig kommer med en (ekte) oppfølger til Transport Tycoon. Dette er noe jeg gleder meg stort til å spille, hukser ejg klokka inn mangfoldige timer på midten av 90 tallet da jeg lekte meg med forgjengeren. andre som skal skaffe seg denne potensielle perlen?

link

På den linken står det at spillet er rated 'mild violence'. Hvordan kan det ha seg?

EDIT: btw. Sorry for dobbelpost.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bil/tog/skips/flyulykker der man ikke ser noen bli skadet kvalifiserer kanskje som "mild violence"...? Det er nå iallefall den eneste teorien jeg kom frem til.

Vil bare minne om at Atari har lagt ut en råstilig trailer fra spillet. Looking gooood! :tommelopp:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var vel en kompis som hjalp med grafikken og en som gjorde musikken, men resten gjorde han vel helt alene, tror jeg.

PS: Den første som sier "OMFG hvis han værken jore grafiken eler lyden var d jo ike noe ijen å jøre===???!!!...=3" vil våkne opp med knuste kneskåler i morra.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Chris Sawyer er en hardbarka mann ja, størstedelen av spilla hans er programmert i ren assembler og han skal visst gjøre mye av jobben selv...
Sjekk ut go' FAQen HER

Dette spillet ser iaff helt konge ut, hvis det bare er en tiendel så bra som Rollercoaster Tycoon har vi en sikker vinner.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Yetipants@01.09.2004, 17.26
Det var vel en kompis som hjalp med grafikken og en som gjorde musikken, men resten gjorde han vel helt alene, tror jeg.

PS: Den første som sier "OMFG hvis han værken jore grafiken eler lyden var d jo ike noe ijen å jøre===???!!!...=3" vil våkne opp med knuste kneskåler i morra.
96625​
Jævla bra gjort da!
Musikken er ganske bra og :tommelopp:
Noen som kan det...

Nå er endelig demoen av spillet ute! :) Last den ned her. Æ glær mæ!