Chronicles Of Riddick (Xbox)

Ble akkurat ferdig med dette til Xbox og det er det kuleste spillet jeg har spilt på lenge altså.

Anbefaler det på det sterkeste. Utrolig bra grafikk på Xbox versjonen også. Har ikke sett åssn spillet er på Pc men er sikkert helt konge.

Skal definitivt kjøpe det når det kommer på PAL.

Litt off-topic: Noen tips til åssen jeg skal få tilbake gnisten i Ninja Gaiden igjen? Blitt dritt frustrert over det spillet :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sett deg ned og ta en økt. Jeg sto fast på andrebossen der i over en måned, så satte jeg meg ned og dro gjennom to brett på rappen.

Det i starten er jo helt kurrant å fly igjennom da. Ikke for å spoile noe, men når man ikke lenger slåss mot Ninjaer eller andre mennesker, men Zombier osv, så er er det ikke like gøy. Særlig når det er frustrerende irriterenes. Kommer igjennom det etter noen forsøk, men lurer på om det er vært det i det hele tatt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
OMG U SPOILA ALT 4 MEI J SKALL BANKE DEI VORR BOR U!
Neida. Jeg skjønner hva du mener, men det er faktisk bare å loke seg gjennom de kjipe greiene. Jeg pleier å gi spill to sjanser: Kommer det to dratt-ut-av-ræva-sekvenser etter hverandre er det schluss.

men faen, kan du ikke la døde emner ligge hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med? :ehm...: