Chrono Trigger [DS]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Reddet av Square-Enix, som satte hele Final Fantasy-teamet til å jobbe på porter og FF7-spinoffs så de gikk lei og sa opp og stiftet Mistwalker ja.

Men hvis rereleaser hjelper dem å produsere blockbusters som The Last Remnant

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men hvis å produsere fullstendig uinteressant, klisjert skrot som The Last Remnant hjelper dem med å få nyutgitt det eneste virkelig gode JRPG-et de har laget sånn at folk i Europa også kan få spilt det…
Retta skrivefeilen din, kompis. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fun fact: Jeg har et gammelt Power Player fra 90-tallet med salgslister for Norden, og både Chrono Trigger og FFVI ligger på topp 10. (vi snakker vel da om svindyre importforhandlere)

(Scanner det om jeg finner bladet)

Kilik

Lokal moderator
Jepp, husker et selskap som het Nordic Games eller noe sånt reklamerte for spillet i bladet.

Edit: Måtte bla litt i de gamle bladene. 899,- skulle de ha for CT. Adapter kommer i tillegg. Det var mye for et SNES-spill i '95. Forøvrig stor preview på CT og SoM2 i PP 7/95.

Kilik

Lokal moderator
Lanseres i Europa den 6. februar.

Kvaliteten på de ekstragreiene de har lagt til skal visst ikke være all verden, men de har i alle fall ikke greid å ødelegge noe av det som var bra fra før, og det er det viktigste. Square fortjener pengene mine etter all emuleringen.