Chrono trigger remake project

#1
Det må bare sees, jeg vet det kanskje er gammelt nytt. Men chrono trigger er et av de beste spilla som ekisterte på snes.

:-D

Vet at mange av dere er litt skremt sån som jeg men disse folka ser ut som noen skikkelige perfeksonister, som mener dette 1000% seriøst.
Gi deres mening
 
#2
Det siste jeg hørte om dette var at det var stoppet, men nå ser det jo ut som de er i full gang igjen.^_^ Håper virkelig det blir noe av.
 
#3
Neida de er i full gang, bare de sier at square-enix ikke har noe med det og gjøre og at titlen blir Chrono trigger remake så er det greit.
Trur det kommer i 2005 en eller annen gang.
 
#4
Jeg mener bestemt å ha hørt at Square stoppet dem, men det er såklart bare bra hvis det ikke stemmer. Er helt enig med delta zai. Chrono Trigger er et av de aller beste spillene til snes, og definitivt et av de beste RPG-ene jeg noen sinne har spilt. Dette remake prosjektet virker lovende, men var det ikke slik at de kun skulle remake 10 scener fra spillet? Jeg håper de får fingern ut av ræva og remaker hele spillet.
 
#5
ja vi hadde jo et topic om dette for en god stund siden, så husker jeg at siden var nede og alle sa de hadde blitt stoppet.

bra de ikke ble det, fordi dette ser utrolig tøft ut
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Trur ikke dette er det samme prosjektet. Mulig det er de samme folka, men forrige gang kjørte de en egen motor, nå ser det ut som de bare modder en eller annen versjon av Unreal.
Forøvrig tror jeg heller ikke dette prosjektet kommer til å overleve. Hvis Squenix vil stanse det er det ingen som kan gjøre noe med det.
 
#7
Så square-enix kan gi ut spill som unlimited saga men kan ikke tilate noen barmhjertige folk og gi ut en remake av noe av det feteste rpg som fins.
Dette er det folk vill ha ! Og håper de lager hele spillet.
Kommer til og lage oppstyr viss square-enix stopper prosjektet, noen som blir med?
Til og med viss de folka hadde gitt ut remaken gratis på siden hadde de tjent penger mange ville advertise da, ville vertfall jeg !
 

Lodin

Der Waaaah
#8
De planlegger å tjene penger på dette? :blunk:
Regner med at Squenix ikke blir særlig happy for at andre folk stæler IPen dems for å selge den videre.
 
#9
De planlegger ikke og tjene på dette, nei men jeg vill advertise siden som en gave for en kanskje fantastisk spill de kanskje kan gi oss.
Ville anbefale alle og laste ned den ene videon der på siden.
 
#10
Opprinnelig skrevet av delta zai@23.12.2004, 18.02
De planlegger  ikke og tjene på dette, nei men jeg vill advertise siden  som en gave for en kanskje fantastisk spill de  kanskje kan gi oss.
Ville anbefale alle og laste ned den ene videon der på siden.
152962​

Hvordan gjør man det? Når jeg trykker på et av bildene kommer jeg bare til en ny isde som lukkes av seg selv.
 
#12
Faen så kult!!! På forsiden så er det måker som synger ulesanger!!! HAHA!!!!

Eh.... den ene traileren med UT2003 vindu.... hva faen?! og den andre traileren.... vel.... jeg er ikke så imponert...