City Of Heroes Beta

Ehm har ikke allerede det kommet ut?
Du har jo WoW din infidel, vær trofast.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@11.01.2005, 22.15
Ehm har ikke allerede det kommet ut?
Du har jo WoW din infidel, vær trofast.
162151​
Nei ikke den Europeiske versjonen. Den kommer i salg den 8 Februar leste jeg akkurat. Har WOW jo, men vil ikke spille for mye. Er bare noen uker til det kommer i salg så det er bortkastet å spille mange timer for så å do it all over again snart. ;)

Bæhæ. Det er viktig å få inn rutinene, LarZen.

mulig jeg joiner deg på city of heroes... synes konseptet er fett, men har hørt mye dritt om det.... er det open beta ?

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@12.01.2005, 15.23
mulig jeg joiner deg på city of heroes... synes konseptet er fett, men har hørt mye dritt om det.... er det open beta ?
162370​
Vel jeg ser potensialet i det spillet her. Om du er en av di som ikke liker spill i sjangeren til WOW og EQ2 men har hatt lyst på et MMORPG spill så passer det her bra om du har drømt om å være en superhelt :)

Vet ikke om det er closed eller open jeg...jeg bare søkte og kom in jeg..

En liten sak Vg.no skrev om spillet.

jeg var nærme å kjøpe det på den amerikanske versjonen en tid tilbake, men det ble aldri noe mer... så jeg vet allerede endel om spillet.... så får vi se om det lever ut potensialet sitt....

Driver og spiller litt på betaen nå. Er et ganske greit spill, fint med avveksling fra ffxi. Men kommer nok ikke til å betale for dette,da starter jeg heller å spille wow ^_^

Forresten, charactern min heter Dimebag, er det noen som spiller så si ifra.

som mmorpg junkie har jeg seff dette spillet, men jeg anbefaller det ikke til
noen. det er rettogslett alt for lite å gjøre i det. det eneste du kan gjøre er
å expe, expe og expe mer. finnes ikke noen dybde i form av items, raids.
og selv expingen er veldig ensforig, den raskeste måten å rulle inn expen
er å soloe og dette blir VELDIG repetatift og når det da ikke engang er noen
endgame å se fram til ser jeg ikke hvordan noen kan bruke dette som noe
mer en en avansert chatte program. vent heller på wow eller kjøp eq2 imo.

Lodin

Der Waaaah
Søkte på betaen nå, men det er tvilsomt at det skjer noe. De tar vistnok ikke med flere søknader fra og med i dag. :(

jeg søkte før de sa de ikke tok flere søknader så jeg håper^^

:totomleropp:

betaen stenger til mandag.
jeg har en kode send meg PM for å få den.

møter dere Krypto må dere snakke til meg^^

Jeg har CoH, hakke fått spilt det no særlig enda, men det virker moro.. Gøyalt konsept hvertfall. Vært hekta på AO litt for lenge nå så blir deilig å prøve no nytt også.