City of Heroes

Så coveret på "City of Heroes" på Spaceworld i dag, og ble frelst med en gang.

Men hvordan er det?
Har vurdert og begynne med MMOPRG, og da står det mellom WoW, SWG og FF (et-eller-annet) og da også dette.

Men er det noen som spiller det/har spilt det som har noe og si angående det?

EDIT: Er nå den offisielle topicen for spillet, snakk om det!

Opprinnelig skrevet av Variabel@06.02.2005, 02.14
Så coveret på "City of Heroes" på Spaceworld i dag, og ble frelst med en gang.

Men hvordan er det?
Har vurdert og begynne med MMOPRG, og da står det mellom WoW, SWG og FF (et-eller-annet) og da også dette.

Men er det noen som spiller det/har spilt det som har noe og si angående det?
173634​
CoH er et morsomt spill de første timene, men etterhvert kommer du til å være på oppdrag nummer 5 og tenke litt fordi du er på det samme stedet som du var på oppdrag 2.
Det blir fort kjedelig og alt det "Up, up and away!" crappet blir plagsomt.

FFXI er bra fordi grafikken er terningkast 6+ (hvis du har pc til det) og det er stort, men det er veldig tidkrevende og hvis du ikke er tålmodig er det ikke verdt det.

WoW beta-tester jeg akkurat nå og det er utrolig morsomt, kan ikke si så mye om det for jeg har bare begynt mange karakterer for å sjekke hvem som passer meg best, men det var utrolig plagsomt da meg og en venn ville begynne hver vår nye karakter for å levle sammen fordi vi begynte på helt forskjellige steder.

Du burde ikke velge spill bare ut fra dette, men jeg ville foreslått dem i denne rekkefølgen : 1.WoW 2.FFXI 3.CoH (FFXI er på 2ern fordi jeg er en utålmodig person)

Håper dette hjalp :tommelopp:

Ok.

Men en ting til jeg vil vite angpende CoH. Hva gjør man når man ikke slåss? Enkelt og greit.

Jeje, bestilt det og holder på og laste det ned nå. Liker jeg det ikke bytter jeg til et annet. Men dette ser lovende ut!

Med tanke på at jeg selv er en nybegynner innefor denne sjangeren passer det meg bra å anbefale City of Heroes. Jeg begynte å spille det i dag og så langt er jeg veldig fornøyd. Man trenger ikke ha spilt MMORPG før for å kunne sette seg inn i dette spillet. det er så å si så lett som man kan få det. Grafikken er kjempevakker, hvis du har en rask pc, og tilbyr mange kule spesialeffekter.

Siden det er så utrolig mange valgmuligheter når du lager din egen superhelt, trffer du aldri på en som er helt lik deg.

Tillegspakken til City of Heroes er på vei. Den skal hete City of Villians og gir deg muligheten til å spille skurk i stedenfor helt.

Håper dette hjalp deg litt.

Har selv spilt i bare en halvtime nå og digger det! Har aldri spilt et MMOPRG før, men dette her virker knall!!!

I City of Villians, vet du om de som lager Villians vil være noen vi med City of Heroes vil slåss mot?

Ser du allerede har bestemt deg å bestilt det. Ville bare si litt om City Of Heroes og World Of Warcraft fordi jeg.

Jeg har nå vært i beta på begge spillene og di er to meget forskjellige spill. Grafikk messig så synes jeg et City Of Heroes ikke er i nærheten av World Of Warcraft, men som alle vet så er ikke grafikk alt.

Og World Of Warcraft er et spill som er faktisk laget med mål for folk som aldri har spilt et MMORPG spill før. Så om du aldri har spilt et slik spill så kommer du til å lære det veldig fort for spillet er veldig enkelt.

Når jeg sier at det er enkelt så betyr ikke det at det er et enkelt spill. Spillet krever utover at en må virkelig vite åssn classen du har valgt fungerer. En kan også har proffesions, hvor du kan lage ting som du har bruk for og kan selge.

Etter hva jeg har fått med meg så har ikke City Of Heroes noen crafting i det hele tatt. Og jeg synes spillet er kun gå til det å det huset å slå ihjel dem å dem typen stil.

Så om jeg var deg så tester du nå da spillet, siden du har bestilt det. Men ikke la vær å test World Of Warcraft for det kommer nok til å blåse deg i bakken når du sammenligner di to spilla.

Da har jeg sagt mitt. :)

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Variabel+06.02.2005, 11.45-->
Hva gjør man når man ikke slåss? Enkelt og greit.
173677​
[/b]
Eh, står omkring å prater med folk?
COH er veldig bra på det det gjøre bra, men det er stort sett ikke noe mer enn fighting i det spillet.
<!--QuoteBegin-Variabel
@06.02.2005, 13.05
Liker jeg det ikke bytter jeg til et annet.
173703​
Lykke til med det! =D

i CoH løper du rundt og dreper den samme fienden 40 ganger+++

hør nå her gutten min....

DET ER WORLD OF WARCRAFT SOM ER TEH ÜBER L33T PWNAGE HER!!!
tror nok du er den eneste her som spiller City of Heroes, i hverfall den eneste snakksalige... :rulleøyne: