City of Villains

#1
Dere har så klart alle hørt om kanonspillet City of Heroes.
Ikke? Samma det. Jeg har i hvert fall spilt det en stund, og nå har de bestemt seg for å lage en slags oppfølger/expansion pack.

For å få beta CD-key må man ha spilt CoH (City of Heroes) en stund. Og det er cirka 20-30 (EDIT: 500 :D ) i europa som blir plukket ut.

Og jeg er en av de! :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Hey, gratulerer!

Det er vel snart to år siden jeg så den (veldig tøffe) City of Villains teaser-videoen. På tide at de får det ut.
 
#5
Jepp. Blir som Horde og Alliance i WoW, bare Heroes og Villains.

Blir en god del annet nytt lagt til i CoV også. Gleder meg sinnsykt til releasen. :tommelopp:
 
#8
Det avhenger av om du betaler 1 måned om gangen, 3 måneder om gangen eller 6 måneder om gangen. (Tror det er sånn).

Er vel sånn cirka det samme som World of Warcraft, Final Fantasy XI, Everquest 2, Star Wars Galaxies osvosvosv. :)

Rasuse: Kult! Start på "Union" servern så slipper du idioter og tyskere/franskmenn. Så kan jeg hjelpe deg litt å levle i starten. ;)
 
#9
Opprinnelig skrevet av Variabel@18.09.2005, 21.35
Det avhenger av om du betaler 1 måned om gangen, 3 måneder om gangen eller 6 måneder om gangen. (Tror det er sånn).

Er vel sånn cirka det samme som World of Warcraft, Final Fantasy XI, Everquest 2, Star Wars Galaxies osvosvosv. :)

Rasuse: Kult! Start på "Union" servern så slipper du idioter og tyskere/franskmenn. Så kan jeg hjelpe deg litt å levle i starten. ;)
262371​
Qlt.
Jeg skal legge deg til på MSN når tiden er inne.
 
#11
COH er veldig bra spill. Har spilt siden Januar og har klart aa bygge opp en ganske kul karakter. Har mott mange svensker og dansker, men merkelig nok ingen normenn enda :/ Jeg spiller pa Defiant serveren og hvis du ser en scrapper med navnet RedRevenge, ja da er det meg saa ikke vaer redd for aa ta kontakt :D
 
#14
Vet ikke hvor mange det er her som bryr seg, men jeg hadde noen problemer med både å komme meg inn på mmorpg.com og å finne stedet jeg skulle laste ned selve klienten fra.

Klienten var det verste, siden mmorpg.com visstnok ikke liker Firefox, men siden jeg er så snill og grei så kan jeg informere at dere finner klienten her