Civilization 4!

Link(VG)

Opprinnelig skrevet av VG+-->QUOTE(VG)
Det er Take Two Interactive som har overtatt rettighetene til den legendariske spillserien, og i følge en offisiell pressemelding har selskapet inngått en omfattende avtale med spillutvikleren Firaxis om å videreutvikle serien.[/b]
<!--QuoteBegin-VG

I følge pressemeldingen fra Take Two Interactive, skal det nye spillet fremstå i nymotens 3D-grafikk. Utviklerne kommer også til å legge vekt på å la spillerne lage egne modifikasjoner til spillet.
Flere som gleder seg?

Klart jeg gleder meg, gleder meg til alle F`ene jeg kommer til å få på eksamenene mine.... :(

Er det rart at Firaxis står for utviklingen? Det er jo deres spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømm. Jeg var skikkelig hekta på Civ 2, men Civ 3 hadde liksom ikke samme effekt... lurer litt på hvorfor.
Uansett, tenker egentlig jeg slenger inn Civ 3 igjen og skaffer meg en tilleggspakke til det istedenfor å kjøpe fireren.

Hvis du ikke likte Civ3 like godt som 2'eren så er det jo en viss sjanse for at Civ4 kan bli bedre igjen. Så jeg vet ikke helt om jeg var med på logikken din der.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg sa ikke at jeg ikke likte treeren, jeg sa bare at den ikke hadde samme magnetiske tiltrekningskraft på meg da jeg testet det. Har ikke gitt det spillet en real sjanse, så jeg tenker faktisk å legge det inn over helga.

PS: Noen som vet om region er viktig når man skal installere tilleggspakker? Mener å ha lest at EU-versjon og US-versjon ikke er kompatible, og jeg har US-versjon.

Opprinnelig skrevet av Lodin@27.01.2005, 15.05
Firaxis nå igjen? Blir vel med andre ord fortsatt muligheter for spydmenn å ta tankser.  :(
169534​
Firaxis ledes jo av Sid Meier, så at de utvikler Civ4 er vel knapt noen bombe.

Det høres rart ut. Kan like godt si at Nintendo ikke vet hvordan de skal lage Nintendo produkter, eller at Coca Cola ikke vet hvordan de skal lage Coca Cola.

Ble så sykt skuffet over Civ 3 at jeg fikk vondt i hodet av det. Civ 1 og 2 var en del av ungdommen min, og absolutt storspill. Civ på amiga 1200.

3 eren hadde glemt mye av det kule fra 2 og lagt inn masse annet tull. Orker ikke gå inn på det nå fordi jeg ble deppa.