Jepp, Civ på konsoll. En av de mest hardcore seriene fra PC-spillas barndom er nå klar for å ta steget over i babbyens verden. Personlig må jeg si jeg gleder meg som en unge til å se hvor ræva dette blir.
Kommer rådgiverne til å styre hva du bruker skattepenga på? Har de kuttet ut mesteparten av vitenskapstreet? Er barbarene byttet ut med sauer? Detta blir spanande!
Ser ut til at man bare kan bygge units nå og Worker er ikke en av dem.
Selv Civ1 som jeg spilte på broderns 286 hadde fler valgmuligheter på denna skjermen.
Er det bygd no irregation eller miner her? Det skal du bare drite i.
Min lille hær, la meg vise dere den.
Faenskapet dukker opp som demo i morra og det skal også gis ut på Wii, DS og PSP.
Om ikke annet har de ihvertfall greid å holde seg lojale til et aspekt ved serien. I den nyeste traileren ser man tydlig en galleon bekjempe et dampskip. At også spydmenn vil kunne ta ut tankser er det liten tvil om. :gnoh:
Kommer rådgiverne til å styre hva du bruker skattepenga på? Har de kuttet ut mesteparten av vitenskapstreet? Er barbarene byttet ut med sauer? Detta blir spanande!

Ser ut til at man bare kan bygge units nå og Worker er ikke en av dem.

Selv Civ1 som jeg spilte på broderns 286 hadde fler valgmuligheter på denna skjermen.

Er det bygd no irregation eller miner her? Det skal du bare drite i.

Min lille hær, la meg vise dere den.
Faenskapet dukker opp som demo i morra og det skal også gis ut på Wii, DS og PSP.
Om ikke annet har de ihvertfall greid å holde seg lojale til et aspekt ved serien. I den nyeste traileren ser man tydlig en galleon bekjempe et dampskip. At også spydmenn vil kunne ta ut tankser er det liten tvil om. :gnoh: