Civilization V: Hvem er best?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Okay, da snakker vi her! Jeg tenker som sagt PBEM, med mindre noen er veeeldig skeptiske? Ser at Civ V støtter Pitboss, så jeg sjekker ut hvordan det funker nuh og så satser vi på å komme i gang i morra ettermiddag eller noe, ålbings? Det betyr at det er siste frist for å melde seg på nå, så langt har vi altså:

- Fetthesten
- Sheriffen
- Jante
- Demake
- Xtal

Og hva med Neocon og CockMcBalls? Kanskje vente til at han derre Brian kommer seg hjem fra det store utland?

Edit: Pitboss var bare å krysse av i spillen så får man automatisk beskjed via Steam når man kan ta en ny runde. Jeg må bare varsle om at jeg ikke får spilt all verdens unntatt ganske langt utpå kvelden, så... ja. Da veit dere det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#23
Kroppen er klar. Klar til å knuse mine fiender, se dem drevne foran meg og høre deres kvinners klagesang.

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Altså; jeg kjøpte jo Civ V GOLD på salget, menneh jeg er den som ikke har rørt Civilization siden 2, og da var det vel egentlig mest at jeg så på en kompis som spilte så... Hvordan funker dette? PBEM? Sånn der "HVEM HAR IKKE GJORT RUNDEN SIN!?!?!" Jeg... jeg tror jeg er med.
 
#26
Jeg blir med jeg.
Edit: Kom på at jeg blir borte fra PCen en uke i august, så det blir vanskelig for meg å delta da. Det er fra 13 august.
 
#27
Også spent på hvordan dette funker, men jeg er allerede forberedt på at det kommer til å ta forferdelig lang tid. Diller litt med spioner i BNW for tiden, så det kan bli gøy da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Hva om vi avtaler litt gamingtid på kvelden? Det funker best for meg, fra ni og utover for eksempel?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
Men hvordan funker dette, altså må man spille samtidig eller er det turer?
 

demake

Seksuelt godteri
#33
Nå smeller det snart. Dublin skal brenne.
ImageUploadedByTapatalk1374492225.908869.jpg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Men hvordan funker dette, altså må man spille samtidig eller er det turer?
Man kan velge Sequential, Simultaneous eller Hybrid; de to første er vel selvforklarende, i Hybrid spiller man rundene samtidig, men spillere som er i krig må spille rundebasert. Tenker vi går for Hybrid om ingen protesterer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#35
Vil det da si ikkeno by email, men gammaldags alle joiner også saver man når noen quitter også loader man gamet igjen senere?

Har faktisk aldri spilt civ i multi.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
Og viktig; er det bestemt at vi skal bruke den siste DLC-greia?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
Øh, med så mange spillere blir det et sabla styr å få alle til å spille samtidig. Jeg skal ihvertfall reise bort tors-søn.
 
#40
Hvis det er et problem med en ukes fri fra spillet melder jeg pass denne gangen, men stiller sterkere i (forhåpentligvis) neste runde.