Civilization V: Hvem er best?

demake

Seksuelt godteri
#41
Reiser til Estland en ukes tid i august og satser på å bli denne spillens Oma.
 
#42
Og jeg er to uker borte i august / september. Det er ikke til å unngå at det kommer til å hælskottes lang tid om vi er så mange med, men det skjønner nok alle og er vel i seg selv ikke et problem? Det med at alle må være inne samtidig kan bli verre. Men jeg bare rabler.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#43
Det er det jeg mener, å få alle til å spille samtidig kan bli tidenes hauverk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Vel, vi satser ikke på at det skal trekke ut i det vide og det breie. Setter hastigheten til å gå kjapt så gjør vi det unna på et par-tre kvelder. Savvy?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
Det er offisielt. Jeg melder meg ut av dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48

demake

Seksuelt godteri
#50
Hadde det ikke gått an å gjøre det litt casual, à la NP med at folk bare leverer inn rundene sine når de har tid?
Misforstår jeg om det er det kak og Jante er mest keen på også?
 
#51
Foreslår at vi prøver oss litt frem. Om det ikke funker kan vi starte på nytt med en annen modus. Hvis det ikke går an å bytte underveis? Virker som vår samlede kompetanse på Civ-multiplayer i ca. null.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#52
Husker bare fadesen da meg, riffen og justin skulle prøve å spille FM samtidig, jeg. Så lykke til med å få samlet 8-9 SGere samtidig over flere kvelder uten at det blir mas og drama..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Ja, dumt å finne på noe man kan gjøre. Nei, Brian får nesten si fra når han kan, så avtaler vi nærmere.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#55
Er på LAX nå, hjemover bundet. Lander i hjemlandet ca. 20.00 tirsdag. Om jeg er gira på å dra i gang pc-en og kjøre på med Civ V etter over et døgn med reising... Well. Skal plutselig antagelig til hytta i helga som kommer og nå, og der er det jo ingen pese.
Dere får nesten bare kjøre på uten meg denne gangen grabbar. :/
 

demake

Seksuelt godteri
#57
Ja, hva skjer'a fittz?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Okay. Klokka ni? 21:00? Skal mekke et spill da, så får vi se om frua og kidden lar meg progame litt.