Civilization V: Hvem er best?

demake

Seksuelt godteri
#61
Jeg må melde pass. Gubben ville ha meg med ut for å spise i kveld, og jeg sier ikke nei til slikt.

Så her kan man se da, at med mindre det blir noe pitbossings, så trur jeg ikke det vil funke for meg.
Jeg er på skolen til 18-20 nesten hver dag og da trur jeg nesten jeg vil ha litt kvalitetstid med Jarle. Og vi legger oss i ti-ellevetiden så no natt-prompings vil heller ikke fungere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Vi starter ni, så ser vi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Okay niggz, spillet er oppe, bare dukk opp på Steam og prat til meg så slenger jeg over en invitt.
 
#67
Dette eide. Tok ikke så grassalt lang tid heller når alle spiller. Det enest jeg stusser på er at det må være en eller annen gærning-innstilling som er slått på for jeg har aldri vært borti så mange barbarer før.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#68

Og dette var på den ene siden av byen min. Var 5 stykk tropper ved byen min , og tre barbarbyer til i relativt umiddelbar nærhet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Altså. Det ER en "barbarer er fucking cray cray"-innstilling, men den slo jeg ikke på. Men! Sjekka dere vanskelighetsgrad før dere starta? Standard i MP er Prince. :3
 
#71
Jeg har også Prince, har aldri turt å spille med høyere.

Ellers, vi spilte vel 60 runder tror jeg og utover å ha møtt på en bråte med barberer og et par City-States har jeg stort sett holdt meg for meg selv. Regner med det kommer til å forandre seg i løpet av neste runde.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
60 runder ja, må si jeg ble sjokkert over å kunne seile opp i ledelsen rett etter startskuddet gikk. Har ingen illusjoner om at det skal vare, men jeg koser meg så langt. Har nok slitt litt mindre med rabarbraer enn dere, men jeg har da fått et par Workers bortført. Får dog straks [SENSURERT] så da blir det nok vei i vellinga hva rabarbraer angår.

Uansett, dere som ikke ble med bør revurdere det neste gang. Funker fett (stort sett), og akkurat nå er det Japan, ledet av den sleipe keiser Agradula; Tyskland, ledet av Hitler Sheriffen; og sist men absolutt ikke minst, de stolte svenskene, ledet av Fett "Medel-Svensson" Hesten. Må si at Brave New World virkelig har endret spillet for min del, jeg tenker taktikk på en annen måte nå. Klart, i starten må man uansett bygge opp ressurser og militæret iallfall til en viss grad, men Policies og sånt legger til rette for mer Culture-utbytte mye tidligere nå. Liker'e.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Så så, om ikke så lenge har vi rykka langt nok fram til at de forsvinner av seg selv.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#75
Impliserer De at Jeg simpelthen bare fordufter fra deres åsyn, ufrivillig? Dette finner jeg meg altså ikke i!
 
#76
Skal vi prøve på en runde i kveld også? Usikker på når jeg kan, men tviler på det blir før 21/22 isåfall.
 

demake

Seksuelt godteri
#78
Edit: Nei, vent. Detta gikk ikke.