Civilization V søndag!

Jante

privileged CIS shitlord
#1
Hei, alle herskesyke promperomsnerder!




Yetipants og meg har tenkt å prøve oss på en runde multiplayer Civilization V på søndag (10.10.10!!!). Vi vil helst starte tidlig, så hvis folk er interessert er det bare å si fra før 12 i denna tråden. Eventuelt ta kontakt på IRC eller Steam. Det er selvfølgelig kulest med flest mulig folk, og det er enda kulere hvis vi fikser våisskjætt i tillegg.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Kom igjen, minker av flatulerende art! Det er framleis plass til flere.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Sånn for ettertiden, så ville jeg bare si at jeg er best. En quick game tok litt under seks timer, og det var ikke no særlig til lag eller faenskap. Må bare huske å ta noen skjermskudd neste gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg tenkte jeg skulle ta bilder, men faenskapen glitcha noe så inni ville satan. Etter en stund kom det en sjø av rødt, brunt, svart og hvitt og la seg over kartet. Grrr.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Kudos for den der. :D
 
#8
Seks timer for quick game? Høh, glad jeg lot være, jeg tror neppe jeg noen gang får tid (eller lov) til det med ungene løpende rundt meg. :(

På en annen siden skjønner jeg nå hvorfor folk er så interessert i PBM.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Det er ikke som om man må sitte foran PC-en seks timer i strekk da, det går fint an å ta noen pauser. Man kan også sette tidsfrist på rundene, slik at ting skal gå litt raskere. Men ja, sjakktrekk av Firaxis at det er umulig å lagre flerspillergames.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Meget mulig? Da vi spilte var det uansett ingen valgmuligheter for verken å lagre eller laste inn spill i menyen, så jeg tok ikke sjansen på å avslutte.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#12
When hosting a game, you can save your game’s progress and load it up at a later date, especially useful for long-running games which can span longer than a day. From within the Setup Multiplayer Game Screen, click the “Load Game” button to browse your list of saved games.

If for any reason you become disconnected while playing a Multiplayer game, the system will try to reconnect you automatically. If the host of a game leaves (for whatever reason), the game will attempt to migrate the host controls to a different player.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Ja, sjekka det der jeg også. Probblemet var at de knappene fins ikke i spellet er'u med.