Clan

alt du trenger har Revan fortalt deg i Halo 2 emnet, hvorfor lager du et eget emne om det?

Iliuz er sjef.

Opprinnelig skrevet av ViRRuM@25.11.2004, 23.12
Er en gutt som er 11 - 12 år seriøs?
Vis 92 står får 1992?
141081​
Ja. Hvertfall mer enn deg. Si meg, hvor gammel er du? Kompisen min her er riktignok ny, men han er seriøs for det. Går gjerne litt for fort frem.. :p Neida.

;) hehe.. jaja. er 14 :S blir 15 om 2 måneder :D jippi... jaja ikke for å klage men ofte i sånne klaner så vil man ikke ha inn folk som er under 16 år osv :S

så hva er det du driver med da? Du er kanskje eldre, men du virker ikke det spor mer voksen, eller moden.

jaja ikke for å klage men ofte i sånne klaner så vil man ikke ha inn folk som er under 16 år osv :S
Noe som irreterer meg så inni skauen er hvor folk får sånne dumme kommentarer fra. Hvor har du hørt dette? Det er ikke sånn på SG. Her er det ikke tåpelige fjortisser med i klanen. Eller, de er hvertfall ikke tåpelige. :)

Opprinnelig skrevet av Revan@25.11.2004, 22.28
jaja ikke for å klage men ofte i sånne klaner så vil man ikke ha inn folk som er under 16 år osv :S
Noe som irreterer meg så inni skauen er hvor folk får sånne dumme kommentarer fra. Hvor har du hørt dette? Det er ikke sånn på SG. Her er det ikke tåpelige fjortisser med i klanen. Eller, de er hvertfall ikke tåpelige. :)
141093​
Først og fremst. Tror faktisk ingen er tjent med å høre en jævla pipelyd i mikrofonen som viser seg å være en stemme. 2: Nei, det er ikke tåpelige fjortisser i klanen, vil jeg tro. Og bare så det er sagt; Vi vil ikke ha noen heller. Og tro det eller ei, når du blir 16 (iallfall 15) ER du mer voksen enn når du er 12. Det irriterte meg også når jeg var på din alder, men that's life.

^_^

Jeg kan fortelle en morsom historie på Xbox LIVE.
Jeg møter en kar, som snakker norsk, og vi chatter litt i PGR2 lobbyen. Han virket ganske OK, så jeg LOT han adde meg til lista si. Men det som plaget meg var at han hadde på voicemask : child eller noe, slik at stemmen var lysere en vanlig, så jeg ba han ta den av. Svaret var: Ka e voicemask for noe?

Aggg, got pwned by an 11-year olD :flau:

:ler:

Det er gøy å gjøre mot de som faktisk vet hva det er. Slemt, men gøy. De blir så jævla flau og lei seg at det er skummelt :kul:

Jeg mener det ikke er hvordan man høres ut, så lenge det man gjør er bra. Da kan du bli akseptert, hvor som helst.

...Så har vi folk som ikke liker veslevoksene småunger heller, da...

Opprinnelig skrevet av eXploSer@26.11.2004, 08.59
141249​
Veslevoksene småunger? Hadde en gutt på 7 år sagt det jeg sa, hadde det gitt like god mening. Veslevoksen? Hva med unger med litt vett i skallen? Skal enhver unge som sier noe fornuftig regnes som veslevoksen?

:doh:

Opprinnelig skrevet av Revan+26.11.2004, 15.48-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@26.11.2004, 08.59
141249​
Veslevoksene småunger? Hadde en gutt på 7 år sagt det jeg sa, hadde det gitt like god mening. Veslevoksen? Hva med unger med litt vett i skallen? Skal enhver unge som sier noe fornuftig regnes som veslevoksen?

141356​
[/b]
Fight that age!
:)

Opprinnelig skrevet av MattMan+26.11.2004, 16.03-->
Opprinnelig skrevet av Revan@26.11.2004, 15.48
<!--QuoteBegin-eXploSer
@26.11.2004, 08.59
141249​

141356​
Fight that age!
:)
141364​
[/b]
Nei. Fight folk som synes unger som gjerne skriver litt seriøst er veslevoksne. Men, men, dette er jo bare et forum. Kan ikke forvente at alle er perfekte heller. ^_^

Opprinnelig skrevet av Revan+26.11.2004, 14.48-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@26.11.2004, 08.59
141249​

141356​
[/b]
Har jeg sagt at enhver unge som sier noe fornuftig regnes som veslevoksen? Nei. Jeg har bare sagt at det er ikke altid slik at man kan henge med de 'store gutta' (Og nei, jeg har ikke sagt at jeg er blandt 'de store gutta') Og at man derfor kan tolkes som veslevoksen.

Opprinnelig skrevet av eXploSer+26.11.2004, 16.21-->
Opprinnelig skrevet av Revan@26.11.2004, 14.48
<!--QuoteBegin-eXploSer
@26.11.2004, 08.59
141249​

141356​
Har jeg sagt at enhver unge som sier noe fornuftig regnes som veslevoksen? Nei. Jeg har bare sagt at det er ikke altid slik at man kan henge med de 'store gutta' (Og nei, jeg har ikke sagt at jeg er blandt 'de store gutta') Og at man derfor kan tolkes som veslevoksen.
141372​
[/b]
Det handler ikke om å 'henge med de store gutta', det handler om å bli respektert, samme om det er på et spillforum med en gjeng ungdommer eller i virkeligheten.

Du var jo respektert en gang. så gikk den respekten til helvete.

Hvorfor ikke prøve å respektere meg litt igjen, da a? Oppfordrer alle som kan til å komme på Xbox Live ikveld, Halo 2. Håper vi kan spille major clan match ikveld.. bare få noen til å sette det opp, så.

Respekt er noe man opparbeider seg over tid, ikke syter og klager seg til. Derfor, skjønne og søte urespekterte Revan.