Clive Barker's Jericho

Gief! Eller i det minste still sulten med litt ingame-footage, så vi ser hvordan beistet spiller. Ny info på Gamespot forresten, liker det lille vi har fått servert av historien hittils.

nice! skal teste det når jeg komme hjem fra jobb.

Et spill som jeg har sett veldig frem til :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere som ikke har Xbox 360, kan teste ut PC-demoen.

Dere som ikke har verken PC eller 360 kan hoppe i ælva.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jericho-demoen ligger ute på den amerikanske Playstation Store også, så jeg slipper å hoppe i ælva. Laster ned nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heldiggris, du unngikk ælva. Får teste PC-demoen nå, tenker jeg. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømm. Det var jo... greit nok, helt fram til jeg støtte på den første "Survival Event"-en. Survival events er da det samme styret vi kjenner og hater fra God of War, God of War 2, og - etter sigende - Heavenly Sword: "Fort, noe greier skjer! Istedenfor å få kontroll over figuren din kan du heller spille en variant av Dragon's Lair, og trykke en bestemt knappekombinasjon for å bestemme om du lykkes eller ikke!" Kort og greit så prøvde jeg minst tjue ganger, og alle gangene skjedde det samme: Jeg trykker akkurat det som står på skjermen akkurat når jeg får beskjed om det, men den siste kommandoen (venstre pil) registreres ikke og kjerringa mi detter ned og brekker nakken. Moro!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hun detter ned og brekker nakken? Åkei, for etter at du har kommet deg ned og han crusaderen lander oppå deg, må du FORTSATT trykke minigame helt til hun får sparket han av seg. Merket også at man måtte gjøre det når enkelte fiender klarer å ta tak på deg. Denne typen minigames har absolutt ingenting å gjøre i en FPS, spesielt siden man ikke får se noen spesielt kule animasjoner uansett. Mulig det bare var PC-demoen, jeg hadde ingen problemer med å trykke inn sekvensen.

Grafikken var litt småskuff, alt var rødt og brunt og grått og svart (mest svart), men det får gå siden man var nede i en katakombe akkurat i demoen. Hmm, ellers ... At man skjøt på L2 og R2 istedetfor L1 og R1 var litt irriterende, sannsynligvis passer akkurat dette bedre på 360-stikkene, hvor det faktisk er skikkelige triggere, og bumperne er logiske å ha egenskapene på. Det bare virker litt bakvendt på PS3 fordi absolutt alle FPS-er ever har hatt skyteknappen på R1. Merkelig å ikke ha en hoppeknapp heller.

Det virker også som det skal litt til for å få game over, siden du kan helbrede "falne" kamerater, og alle sju må være daue. Med mindre en person er på egenhånd, som Church var i et segment i demoen, selvsagt.

Hvor stod forresten helsen på HUD-en? Jeg klarte ikke å se den.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er vel samme helsesystem som i Gears of War, tenker jeg; når skjermen blir rimelig rød, er det på tide å ta en pust i bakken.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Åkeiåkeiåkei. Jeg kjørte gjennom demoen en gang til igår for å vise spillet til en kompis, og … det er faktisk temmelig fett, når du kommer forbi den første «uææ jeg har for mange abilities hva i faen gjør alle disse knappene?»-fasen. Vurderer absolutt å plukke dette opp.

Godt å høre, jeg ventet på noen ordentlig positive inntrykk her.

Da gjenstår det bare å plukke opp en Xburk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kommer til PC og PS3 også, så veit du det.

Noen av oss leser hele tråden, så visste nok det. Prøver bare å sondere terrenget på Xbox-spill generelt, trenger ikke nødvendigvis være exclusives.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Unnskyld, da. -_-

CyberK

Finner ikke på noe.
Hvorfor ikke plukke opp en PS istedet? Prøvde også demoen, men jeg må innrømme at jeg aldri kom meg forbi "uææ"-stadiet Thinaran nevnte. Men det var skumle monstre, det kan jeg godt innrømme.

Sånn cirka fifty-fifty på grunn av prisen og på grunn av spillutvalget. Jeg kjøper først og fremst en spillkonsoll.

Yetipants: vet du bare mente det godt pus

CyberK

Finner ikke på noe.
Neineinei. Du kjøper en livsstil. Følger du ikke med på reklamen, eller? Uansett, når man skal veie for og imot en spillkonsoll på grunnlag av spillutvalget, kan det være like greit å ikke inkludere spill som uansett kommer på alle platformer i begrunnelsen. :p (Til alle dere som har tenkt til å si noe om at da taper PS3 ihvertfall osv. med skitne kommentarer fra skitne mennesker (da spesielt Nicholas): Lalalalala, I can't hear you!)

Jeg håpet egentlig at den lille logiske bristen skulle gli ubemerket gjennom, men den gang ei... Ok, saken er heller den at jeg skal jeg kjøpe en konsoll i nærmeste fremtid, så blir det en 360. Derfor lurer jeg på om det kommer bra spill til den, uavhengig om det er multiplattform eller ekslusive titler. Funket det resonnementet litt bedre?