Cm 03/04 online?

#1
er det mnoen som har lyst til å være med og spille cm en gang i uka eller annenver uke....????

jeg har vært med på sånt før og det synes jeg var veldig veldig gæy så håper det er noen som har lyst og kan......

det er bestemt at vi spiller ENGELSK PREMIER LEAUGE

SPILLERE SOM ER PÅMELDT:

TurboAlex - Manchester United - ramboal@hotmail.com - 14 år
Carcharot - Tottenham - moe_morten@hotmail.com - 16 år
Headstah - Manchester City - martin_rohde_hansen@hotmail.com - 19 år
Howie - Newcastel - mr_hwoarang@hotmail.com - 16 år
Sheffield - Arsenal - mnilsen@hotmail.com - 16 år
Ghaz - Liverpool - m_roennestad@hotmail.com - 17 år
Tharald - Southamton - martin_tharaldsen@hotmail.com - 15 år
Zico- Aston Villa

Start datoen er litt ukjent, men det blir i starten av Septenmber en gang..
 
#3
hvis det ikke funka så har dere ikke lik versjon av spillet eller så ga dere ikke hverandre den riktige ip adressen....
 
#5
Har noen tid til å komme med en nøye forklaring, eller ihvertfall link til en, hvordan man kommer seg online med dette ? er råkeen på å teste !
 
#6
åssen man skal spille cm online:

en av de som skal spille lager et nytt game(med hvem liga man vil og sånt), når den er ferdig trykk på instillinger deretter "kjør som server". også går man på spillstatus der står det en ip-adresse den gir du til de som skal være med og spille.....
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#8
Så jævlig med... Jeg suger kameltiss så det vil ikke være noen sak og slå meg... menmen... arti læll!
 
#9
ja vi kan sikkert spille i PL...

vi kan vel satse på i begyne å spelle i starten av September....
jeg hadde tenkt å spille hver søndag fra kl 18:00 - 22:00 i tidsrommet der....
detta er bare det jeg tenker da.. kom med forslag.!
 
#10
Jeg legger inn en liten annonese på fmnorge jeg, for å se om det er noen der som vil være med. Skriver at det antakeligvis vil bli PL og søndager kl. 18-22. Nøyaktig hvor mange er det du mener at det er best at vi er, TurboAlex, siden du har vært med på det før, mener jeg.

Så langt er det:
TurboAlex
Ghaz
Carcharot

Også har mortec og Clixz antydet at de vil være med. Hva blir det til?
 
#15
Okey, begynner å bli mange her nå. Men bare fortsett å meld dere på. Hva sier du TurboAlex, må nesten vite hvor mange du tenkte skulle være med, siden det var du som satte det hele i gang.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Ghaz@11.08.2004, 22.10
Okey, begynner å bli mange her nå. Men bare fortsett å meld dere på. Hva sier du TurboAlex, må nesten vite hvor mange du tenkte skulle være med, siden det var du som satte det hele i gang.
85943​
hadde tenkt en 5 - 10 stykker.... eller er det for mange..??
 
#18
Opprinnelig skrevet av TurboAlex+12.08.2004, 22.47-->
<!--QuoteBegin-Ghaz
@11.08.2004, 22.10
Okey, begynner å bli mange her nå. Men bare fortsett å meld dere på. Hva sier du TurboAlex, må nesten vite hvor mange du tenkte skulle være med, siden det var du som satte det hele i gang.
85943​
hadde tenkt en 5 - 10 stykker.... eller er det for mange..??
86477​
[/b]
Nei, ikke for mange det. Skal vi satse på en 7-8 stykker? Om vi skal være i England, må vi kanskje prøve å organisere hvem som skal være hvilket lag og sånn. Bare rett og rimelig at de første som meldte seg på skal ha førsterett på lagvalg.
 
#19
jaok...

da er det fast bestenm at vi velger Engelsk Premier Leauge....
Og nå er det tid for lag du kan velge hvem av de 20 premier leauge lagene du vil så lenge det ikke er valgt fra før...

jeg velger Manchester United