CM

#1
Noen av dere her som spiller Championship Manager 03/04,
eller noen av de andre CM - spillene?
Hvis dere gjør det , hvilket lag pleier dere å være?? Har dere noen gode tips om en god spiller?? Andre tips??
 
#2
Jeg spiller CM!!!

jeg pleier å være Swansea City!
 
#3
Jeg spiller alle CM spillene.. 03/04 er jo det siste som kommer som Championship Manager som vi kjenner det. :(

Uansett, Daniel Braathen fra Skeid er en glimrende spiller samme hvilket lag du spiller med...

Jeg starter alltid med Man Utd når jeg kjøper meg nytt CM, men spiller med alt mulig, alt fra Molde i Norge, Rushen Diamonds i England, Juventus, Milan, og Fiorentina i Italia++++

CM er kongen!
 
#4
jepp.. spiller cm... starter alltid som villa, men etter det er det så bruker jeg alt mulig... vet om en hel haug av gode spillere så hvis du er litt mer spesifik på hva du er ute etter så skal jeg gi det spillere..
men kan jo nevne:
Jan Kristiansen(dansk)
freddy adu(får du gratis hvis du signer han med en gang du starter)
philippe Mexes(er du rask henter du han også ganske billig)
Jorge torales(paraguay)
og som nevnt Daniel Braaten(Braaten skrives uten h)
Dette er billige men veldig gode spillere... Dessuten er de unge og lovende !
 
T

Taijpei

Gjest
#5
Ja jeg spiller.. jeg pleier å være rosenborg jeg :D og man utd..

Men har vi ikke ett slikt emne fra før?
 
#6
Pleier å være Man. U de er gode vinner det meste
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#7
Før var jeg en som alltid spillte med Man U, Rosenborg og alle andre gode lag, fordi de vant alt som var å vinne uten å gi meg noen utfordring. Dette har jeg slutta med. Jeg pleier som regel å ta et middelmådig lag og gjøre det til det beste. Det gir mer utfordring, og er mye mer moro. Eneste som er minus er at det er så jævlig frustrerende. Klarte å knekke støttene på på tastaturet mitt da jeg tapte PlayOff (fra 1.div til eliteserien) kampen på overtid med Lofoten. Det er så jævlig surt :thumbdown:
Cm er absolutt ikke et bra spill for folk med aggresjonsproblemer.
 
#9
du skal ha tolmodighet hvis du skal spille cm......
 
#10
Har endelig klart å skaffe meg spillet, og det er som forventet grisebra.

Endel forandringer fra 01-02, chillern et par sesonger med ManU for å lære meg ting og tang,

men som Sheffield sier, mye morsommere å klikke med et dårlig lag enn et som allerede vinner

det som er å vinne...
 
#11
Ja det er morsomere med et litt "dårligere" lag.
Holder

akkurat på med og få Pors Grenland opp til Tippeligaen.
Etter å ha klar å vunnet alt med

Liverpool fra før av , så er dette litt uvant å tape så mange kamper.

Jeg var engang

Wigan og sikkrte meg Premier Leauge plass, men samme året rykket jeg ned igjen..

:thumbdown: Det gikk meg på

nærvene, fordi jeg måtte vinne med 2 mål mot Tottenham, men vant kun 1-0, dermed ryket jeg

ned på målforskjellen dårligere enn Blackburn :evil: !
 
#12
jeg har også vært Pors....

jeg fikk dem opp i tippeligaen men jeg kjempa mot nedrykk 3 sesonger på rad.... :(
 
#13
Opprinnelig skrevet av Sheffield@15.04.2004, 21.55
Før var jeg en som alltid spillte med Man U, Rosenborg og alle andre gode lag, fordi de vant alt som var å vinne uten å gi meg noen utfordring. Dette har jeg slutta med. Jeg pleier som regel å ta et middelmådig lag og gjøre det til det beste. Det gir mer utfordring, og er mye mer moro. Eneste som er minus er at det er så jævlig frustrerende. Klarte å knekke støttene på på tastaturet mitt da jeg tapte PlayOff (fra 1.div til eliteserien) kampen på overtid med Lofoten. Det er så jævlig surt  :thumbdown:
Cm er absolutt ikke et bra spill for folk med aggresjonsproblemer.
Enig. Mye morsommere å være et middelmådig/dårlig lag og bringe de til toppen. Vant Champions League med Skeid på 01/02. Da var jeg rimelig stolt. :p
 
#14
det burde du være!!!

det dårligste laget jeg har vinni CL med er vel...... Blackburn.....
da var jeg bare heldig med trekninga.... ;)
 
#16
Jau, CM er spillet det går mest i her i huset, spiller med Arsenal for øyeblikke. Tok nettopp over dem (eller ble tilbudt jobben) ettersom at Arsene Wenger klarte å lede dem til en 13 plass sesongen før. Var Liverpool før dette, men det er morsomt å føre en gammel storhet tilbake til toppen.
Når det gjelder CL så er vel den største prestasjonen til nå å komme til finalen med Viking i 3 sesongen. Tapte så det sang for Juventus.. 5-1.
Spillere... hmm. Til dårligere klubbber; Brynjar Kristjansson, går til omtrent hva det ville være. Oskitz Estafenia blir uhyre god etter noen sesonger. Freddy Guarin og Fredy William Thompson blir/er også meget gode, me dem må man ha stor database for å få med. Alessio Cerci er også en meget god spiss.
 
#17
er det noen her som har lyst en gang å spille CM 0304 online en gang??