S schism Medlem 2 Feb 2006 #1 2 Feb 2006 #1 Bytter bort ett strøkent eksemplar av CoD2 mot andre xbox 360 titler. Spillene jeg allerede har er PDZ, Kameo, PGR :rulleøyne:
Bytter bort ett strøkent eksemplar av CoD2 mot andre xbox 360 titler. Spillene jeg allerede har er PDZ, Kameo, PGR :rulleøyne:
D Doctor Downs Gjest 3 Feb 2006 #2 3 Feb 2006 #2 Bytter ikke mot spill av andre platformer eller DVD-er uansett hvor mange du får i bytte?
S schism Medlem 3 Feb 2006 #3 3 Feb 2006 #3 Bytter ikke mot spill av andre platformer eller DVD-er uansett hvor mange du får i bytte? [/b] Klikk for å utvide... Desverre, er egentlig bare spill på 360`n jeg vil ha. Om du ikk ehar The Legend of Zelda, a link to the past til super nintendo da :rulleøyne:
Bytter ikke mot spill av andre platformer eller DVD-er uansett hvor mange du får i bytte? [/b] Klikk for å utvide... Desverre, er egentlig bare spill på 360`n jeg vil ha. Om du ikk ehar The Legend of Zelda, a link to the past til super nintendo da :rulleøyne:
S schism Medlem 6 Feb 2006 #4 6 Feb 2006 #4 <div class='quotemain'> Bytter ikke mot spill av andre platformer eller DVD-er uansett hvor mange du får i bytte? [/b] Klikk for å utvide... Desverre, er egentlig bare spill på 360`n jeg vil ha. Om du ikk ehar The Legend of Zelda, a link to the past til super nintendo da :rulleøyne: [/b][/quote] Ingen som har Fifa og vil bytte eller noe da? Nærmer meg farlig kjapt 1000 gamescore nå.
<div class='quotemain'> Bytter ikke mot spill av andre platformer eller DVD-er uansett hvor mange du får i bytte? [/b] Klikk for å utvide... Desverre, er egentlig bare spill på 360`n jeg vil ha. Om du ikk ehar The Legend of Zelda, a link to the past til super nintendo da :rulleøyne: [/b][/quote] Ingen som har Fifa og vil bytte eller noe da? Nærmer meg farlig kjapt 1000 gamescore nå.