COD 4

#1
Ja...

Spilte en del Call of Duty 1 på PC når det var ferskt, og likte det godt. 2'ern var også ganske knall og 3'ern har jeg aldri satt meg ned og spilt noe særlig.... MEN nå er COD 4 her og det er BLÆST!

Du trenger ikke verdens beste PC for og spille COD 4, men det hjelper om grafikk-kortet ditt har baller. Jeg har en forholdsvis god PC og jeg kjører på 1024*768 og alt sånn derre texture og sånn på Low/Normal. Det ser vedlig pent ut og føles realistisk når du løper gjenom kuleregn mens det sprenger bomber og granater på alle kanter. Ganske fett.

SP har jeg ikke spilt så mye.. men det virker kult. MP er det jeg spiller mest, og det er kult som rakker'n :gunsmilie:
Når du starter så kan du velge om du vil være Amerikaner eller f.eks. Russer... spiller ingen rolle hva du velger. Så velger du om du vil ha Assult, Sub machinegun, Light machinegun, shotgun eller sniper. Så kan du modifisere hver enkelt, sette på granatkaster, "Red dot aim" eller lyddemper. Du har også pistol og granater (kan også modifiseres). Til slutt har du også 3 "Perks" som f.eks: Ekstra granater av ymse slag, steady aim, mere liv, løpe lengre, løpe fortere, deeper bullet impact osv. osv.

Så er det bare og hive seg inn i kampens hete. Anbefaler dette spillet på det stÆrkeste!