Forumlek Codenames #1

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Man må jo hinte for at de andre skal skjønne det, så når man har demake på laget så er alt som har med barn å gjøre noe negativt. Jeg slenger ut eksempler: undergang, helvete, kreft, dritkjipt osv osv
 

demake

Seksuelt godteri
Det der.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I motsatt retning er det lagleders tanker man skal prøve å lese, som et lag. Hadde det bare vært demake skal jeg være enig, men dere var et lag og er det en ting shinra ikke synes er fullstendig dritt er det jo barn.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det virker som dette slo an, jeg synes det var festlig å følge med på selv med fasiten for hånd. Jeg tenker å kjøre en runde til, men lurer på når. Nå er det jul og folk er med familien, samtidig er det dager der det skjer lite, få jobber og man har kanskje til og med bedre tid til en forumlek. Vad tenker folk, romjula eller vente til etter nyttår?

PS: Alle som ikke var med blir også med på neste runde, eh? @Kyllingmannen?
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg er ijaffal med

Når som helst erryday

Men selvfølgelig dager der det er vasnkeligere. Å være aktiv hele tiden

Edit: når skal jeg slutte å skrive som om dette var skype eller ess emm ess???
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
Står over runde 2. Er for fucked av sykdom (egen og ~fam~), ryggfaen og drøggz. Funker ikke per dags dato, men skal slenge meg på i fremtiden siden det eide
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette var stilig, jeg blir med på neste runde!
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er nok også med igjen.
 
Jeg har veldig lyst til å være med. Men er litt usikker på om jeg gidder delta via tapatalk. Skal tenke på det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du kan bidra i diskusjonen med Tapatalk uten problemer. Og vi kan for eksempel bruke caps i stedet for bold. Alltids løsninger.
 
Slapp av a gutta. Akkurat det skal jeg klare. Ikke det som er problemet. Jeg syns bare det er uoversiktlig.