Forumlek Codenames #2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
No-brainer. Peke på lock
 

demake

Seksuelt godteri
Kan jeg være neste lagleder?
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er bizzi frem til mandag
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
:(

edit fasit plz
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
FASIT

codenames.png



Jf hva @demake skrev får vi ta neste runde på mandag (jeg legger det ut i morgen kveld). Imens kan dere diskutere alle tingene som gikk skeis... :D


PS: Hva liker dere best?
a) hvit bakgrunn, farget tekst à la dette innlegget
b) farget bakgrunn, hvit tekst slik som tidligere i tråden
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hva har sirkel, mørkt eller myte med mount og gjøre?

Men ja. Forferdelige hint, men ikke så enkle ord. Som alltid er ganon sabotør og jeg er ubrukelig som alltid. Sukk. Neste runde går vel bedre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mount Olympus, Mount Doom for myte kanskje? Usikker selv.
 
Forklaring til hintene mine:

Augustus 2:

De her klarte dere jo fint.

Mørkt 4:

Her var jeg litt desperat. Jeg hadde veldig lyst til å si Monoprix som er et fransk supermarked som var plaget av nattlige besøk av en tyveribande kjent som "the vacuum gang" en periode, men jeg trodde det ville bli for obskurt.

Men ja, mørkt. Jeg tenkte på Atlantis (ligger dypt), thief (mørk skikkelse), vacuum (verdensrommet), og night (derp)

Jeg tenkte også at når dere så at jeg koblet mørkt med 4 så kunne jeg bruke noen fremtidige hint til å komplettere tankegangen min lettere for dere.

Myte uendelig:

Her tok dere jo Atlantis som forventet, og jeg hadde den forrige assosiasjonen dere kunne gjette videre på. Legg merke til at det andre laget fikk mange poeng på tog, men de kunne snublet like lett som vårt lag gjorde på mørkt og endt opp med få eller ingen poeng. Vi var rett og slett uheldige.

Sirkler 4:

Ball var jo grei. Tilbake til mørkt hintet hvor jeg tenkte at sirkler kunne få dere til å tenke på planeter og dermed vacuum. Charge (elektrisk ladning, sirkulær fremstilling av elektroner) og mount (halvsirkelish haug) er farfetched og jeg regnet ikke med at dere ville gjettte de, men jeg klarte ikke å finne noe bedre som dekket alle ordene, og ikke ga hint i feil retning, i farta.

Notat til neste runde: Være mer spesifikk og fokusere på færre ord.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det der var mye mer inviklet enn jeg trodde, men kult å lese og det første jeg tenker er at jeg ikke kan så mye sånn egentlig. Ikke om de rette tinga ijaffal.
Jeg skal også prøve å skrive avhandling om mine hint, eller kodenavn, når jeg får muligheten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det Martin skrev.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er klar!
 
Jeg er klar. Battle of the homo`s