Combo Challenge

Men svarte fa.. ....

Havner fortsatt skjevt ut etter andre ewgf'en altså... Gjør jeg det for tregt? :S

Edit:
Dette gjelder bare etter; WS+2, 1,2 for min del..

oma

Village Drunk
hmm... spilte i helgen og fant ut at viss man parryer med bryan og med en gang trykker en av slag knappene (jeg vet ikke hvilkekn pga jeg har slagknappene på R2 og jeg tar da b+R2, R2 og det funker :flau: regner da med at det er 2 som er utløseren)

hvertfall det han gjør er å parrye og så ta f,f+2 med en gang etterpå slik at motstanderen ikke har tid til å blokke det, og det kommer en slaks blåfarge rundt hånden hannes mens han gjør det... jeg ser og at jin får til noe lignende på Demon Darknes II filmen etter 1:28 der han tar 1,2,3,1 (den siste med 1 blir ufattelig rask!) noen som vet hva dette er og om det er flere slikt triks?

MadCow

Lokal moderator
Har ikke den Demon Dakness II filmen her, så dere for korrigere meg hvis jeg tar feil.

Så vidt jeg kan skjønne har ikke dette trikset til Jin noe til felles med det trikset til Brian du snakker om (bortsett fra blåfargen kanskje).
Det til brian er en spesiell oppfølger til parry-en hans.
Trikset til Jin (1,2,3,1) er en combostring, som kun kan gjøres fra stancen Lingering Soul Omen (b+1+2°,d,u,b,f). Han kan fortsette litt på denne stringen også, og gjøre blant annet 1,2,3, 1,3,2,1,4

Ikke si detta ikke funker i kamp for det gjorde faen meg det igår....

Wang:
CH 1~1,1, b+2,1 1, f+1+4 (tech trap), d/b+1+2, b+2,1, b+2,1, b+2,1 w! d+3+4, d/b+4,2

Hvis den går inn i en kamp er det bare å skrike ut "MASSACRE!"
Får vondt av å prøve å se den for meg..

Wang har blitt har blitt.. Ja, det finnes ikke ord...

Satte meg ned skikkelig etter Spiderman..
Har nå;

3 frametraps...
2 techtraps...
Dere får smake dem selv...

EagleJin

Bear Necessity
Faraos støvel... Den der kan umulig være god å gå på i kamp :D
Hvor mye tar den? 80-90%? 100?

Julia har en lignende, men en jeg så i en kamp for ikke så lenge siden:
CH ff+1+2, f+3~1, 1, f+1+4, U/F,N,4, w!, 1+2,4,b,f+1+2
Noen av de tracing tech-fellene har en tendens til å bli virkelig stygge... :p

Du er nok temmelig død etter den der... tech trappen alene tar jeg 50.. Men d/b+1+2 (aka Jiiiiiibo) er vanskelig å få inn, b+2,1 er enda verre etter d/b+2+1... Den er vanskelig å få inn men faen meg verdt det..

Har ikke prøvd selv (må gjøre det neste gang Tekken settes i maskina) men det ser mer enn nok stil ut (ut i fra at det er Wang det er snakk om..)

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@18.06.2005, 14.47
Ikke si detta ikke funker i kamp for det gjorde faen meg det igår....

Wang:
CH 1~1,1, b+2,1 1, f+1+4 (tech trap), d/b+1+2, b+2,1, b+2,1, b+2,1 w! d+3+4, d/b+4,2
234272​
Det ble litt feil i den forrige, gikk ikke med 3*b+2,1 han rolla bakover på siste :p
Men;
CH 1~1,1, b+2,1 1, f+1+4 (tech trap), d/b+1+2, b+2,1, b+2,1, w! d+3+4, d/b+4,2 funker fint ;)

En temmelig lik en;
d+1+2, d/b+1+2, b+2,1, f+1+4 (tech trap), d/b+1+2, b+2,1, b+2,1, f+1+2

EagleJin

Bear Necessity
Noen juggles jeg har trent en del på i det siste:

T5
- Heihachi:
ewgf, ewgf, ewgf, qcf+2
ff+2, ewgf, ewgf, dewgf
f+1+2, qcf+2
ewgf, ssr, ewgf, f+1,b+2,4

- Devil Jin:
ewgf, ewgf, b,f+2,1,d+2, dewgf

- Yoshimitsu:
d/f+2, b+1,(1),1, b+1,(1),1,1, b+1,1, f+3+4

Tok meg evigheter å få inn disse.. Flere av dem på Craig, men de skal visstnok gå an på normals også, og der er utfordringen til dere ;)

Utfør disse på normals! King kan også godtas :p

Tror jeg går og legger meg med "fram fram trekant" tekken språket mitt... Og terper litt tekken legend (etter mye mas fra Silent Bob...)

Opprinnelig skrevet av EagleJin@04.07.2005, 18.12
Noen juggles jeg har trent en del på i det siste:

T5
- Heihachi:

f+1+2, qcf+2
238971​
Tuller du med meg eller?

EagleJin

Bear Necessity
Nope. Fyr av qcf+2 så snart f+1+2 recoverytiden er over.

Begynner også å få til:
2,2,1, tgf :D

Lukter vid rundt hjørnet.. :p

Neste gang jeg spiller mot deg skal jeg bare sitte der og si IMBA IMBA IMBA IMBA... Når du bruker Hei that is :p
Når har dere tid da? Prøvde å ringe deg idag..

Opprinnelig skrevet av NekOtaku@04.07.2005, 21.51
Tror jeg går og legger meg med "fram fram trekant" tekken språket mitt... Og terper litt tekken legend (etter mye mas fra Silent Bob...)
239059​
NERD!

Var det helt nødvendig?
Er det en grunn til at jeg spiller nerde spill og poster på nerde forum?
Guess what, det er for at du skal få påpeke åpenbare fakta, HELE TIDEN!

kan noen si meg hva firkant, trekant .....blir med deres språk?
bra kombo med Law er frem+nedtrekant, trekant, trekant, fremfrem trrekant firkant x

Hvis du bare hadde sett LITT rundt så ville du fort funnet det ut. Står i minst to topics her allerede, og på andre sider. Men sjekk her