Company of Heroes (PC)

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Mongis @ 30.09.06, 17.11) 25710
Må man ikke betale toll/moms på varer fra PlayX da? Shipper de ikke fra Danmark?
[/b]
SITAT
playx.no har logistikk fra Danmark. Ved varekjøp under NOK 200,- ekskl. Frakt. * er det dette momsfritt inn til Norge.[/b]
Bedre å plukke det opp fra CDon eller noe da.

Merkelig at de opplyser så dårlig om dette på en .no side? Står ikke noe spes. sted om dette når man bestiller på www.playx.no, og hvem sjekker hjelp/betingelser på hver side man bestiller fra? Har bestillt fra mange steder som har .no men lager i danmark, men da får man det tollfritt uansett ettersom det er med norske priser og slikt.

Takket være Yetipants ekspertise har jeg fått Company Of Heroes til å virke.

Har spilt en del skirmish og det er uendelig rått. Men fy faen så vanskelig. Har spilt på easy nå 4-5 ganger og hver gang hadde jeg måtte gitt opp.
Det begynner så bra , får sendt ut masse engineers til å ta over strategic points osv... Og når jeg tror jeg har kontroll på områdene mine, bryter helvete løs. :grr:

Men dette får meg bare mer lyst til å spille det. XD

Edit: Det fulgte med Dawn Of War og jeg ble litt gira når jeg så introen, men skuffelsen ble stor da jeg begynte selve spillet. Kan ha noe med at jeg ikke var tålmodig nok, ettersom jeg var ganske så ivrig i å komme i gang med CoH.