Conflict Denied Ops på ps3 byttes bort

#1
Hei hei.

Vil bytte bort Conflict Denied Ops på ps3 mot et annet ps3-spill. Tror nesten det er samme hva det er. Men hvis noen er pønsje så er det bare å nevne en tittel som jeg kanskje vil ha.

Spiller ligger fortsatt i innpakninga og er klar til sending.
Bytter det bort siden jeg har prøvd demoen og det holder lenge for meg. Er vel kanskje ikke noe positivt å si om spillet, bortsett fra co-op.

forhåpentligvis varer ærlighet lengst og jeg blir kvitt dritten.

takk.
 
#2
SITAT(Sjefen @ 21.02.08, 23.27) 103827
Hei hei.

Vil bytte bort Conflict Denied Ops på ps3 mot et annet ps3-spill. Tror nesten det er samme hva det er. Men hvis noen er pønsje så er det bare å nevne en tittel som jeg kanskje vil ha.

Spiller ligger fortsatt i innpakninga og er klar til sending.
Bytter det bort siden jeg har prøvd demoen og det holder lenge for meg. Er vel kanskje ikke noe positivt å si om spillet, bortsett fra co-op.

forhåpentligvis varer ærlighet lengst og jeg blir kvitt dritten.

takk.
[/b]
PS2 spill?:p

Magnus
 
#5
Det kan jeg ikke svare på. Men jeg prøvde demoen og da var spillet allerede på vei, og det fikk meg til å angre så sykt. Men har en arbeidskamerat som også kjøpte det, og han skrev på melding "Haha. Forferdelig. Tragisk. Selg det får du har åpnet det." Så da følger jeg rådet hans for demoen sugde skikkelig stake.

Får Wii til lørdagen, 1 mars. Kanskje noen som vil bytte et spill på Wii? Jeg er åpen for det meste jeg asså.

Eventuelt en Kalibrerings-DVD så jeg får stilt inn tven min? Noe, så jeg blir kvitt det.
 
#11
Jeg har spiderman 3 på bluray, men jeg har US maskin. så jeg vet ikke om spiderman er sonefri. en del BR filmer er jo det.
Den har jeg sett, så den kan du få.
 
#13
EH, jo det er 50-50.

Mange filmer er sonefrie og noen er ikke.

http://bluray.liesinc.net/ <--- sjekka opp litt og her har man oversikt om hvilke som er regionfree og hvilke som er låst, og på den listen er det fler Grønne altså sonefrie enn låste.

Spiderman 3 var desverre en av de låste.

But you stand corrected biatch:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
More like 80-20. De fleste er sonefrie. Men Sjefen mente sikkert SM og ikke BR. Han er fra Sarpsborg, men får lov til å være her likevel.
 
#15
Vet ikke om jeg mente SM eller BR jeg. Blir for mye. Du er fra Sarpsborg du også, så du er en av de heldige du med.
 
#16
Fuck Særp. Halden 4 Life. skjønneru?

Angående det spillet dtt sjefen, stikk på Eb games Nordby og bytt det inn mot noe fint. Jeg har byttet inn amerikanske PS3 spill der mange ganger. når de prøver og beepe det inn i kassa så får de jo selvfølgelig ingenting opp siden strekkoden ikke er norsk men de bare søker det frem og bytter det inn. Ikke si noe om att det er amerikansk bare kjør på.
Du får sikkert rundt 420penger til og bruke i sjappa for det.
Det ligger som oftest på den innbytteverdien på nye ps3\360 spill. (samma hvor ræva det er. og cdo er veldig ræva etter hva demoen sier meg)

Hurra!