Conker: Live & Reloaded

#21
Opprinnelig skrevet av blizzy@05.03.2005, 23.22
Jeg gleder meg! fikk aldri sjansen til å spilt bad fur day=(
185626​
Da er du in for a treat!
Bad fur day er etter min menig et av de beste spillene til n64.
Det er enkel platform, ingenting banebrytende her, men stemningen i spillet er SÅ god. Multiplayer delen er schenial, håper de ikke tar den ut av live and reloaded :(
 
#25
Ikke les hvis du ikke vil vite hva som hender i starten...



Det starter med at Conker drikker seg dritings på en pub. Neste dag vokner han opp fyllesjuk og vet ikke hvor han er. Så han prøver å komme seg hjem for å legge seg, men så oppstår det selvfølgelig masse uforutsette problemer på veien.

Samtidig foregår den en parallell greie med kongen i landet, som finner ut at han må ha et nytt bordben. Dette blir et problem for Conker etterhvert :-P

Mer tror jeg ikke jeg bør avsløre. Det er morsomst når det kommer som en overraskelse hva som skjer, og det er humoren som gjør spillet så bra.
 
#26
Husker da conker egentlig skulle bli et søtt barnespill til n64.

bilder fra Twelve Tales som det het i utviklingsfasen, før de la om kursen og kalte det Bad fur day.

^_^

se flere bilder her
 
#28
Gleder meg til dette. Har testa Conker på N64 emulator, fikk med meg at humoren var knall. Testa det ikke så mye mer siden det er bare ikke det samme på emulator. Heldigvis så kommer xbox versjonen..
 
#29
Blir det nye Conker noe lignende Badfur Day? :usikker: Hadde det på N64 å for å si det på en pen måte: Humoren er knall :D Bedre childish humor finner man ikke på noe annet konsoll spill å det er en sikkerthet..
Blir Live & Reloaded det samme? Bare med en bare MP modus med? Blir realy deppa hvis de kutter ut den humor fyllte SP'en.. Slå meg med kjepp hvis jeg er helt på jordet nå for jeg ekke den som følger mest med på utviklingen av spill :p

Edit: Ok gir meg. Er lat å har en illusjon om at jeg har dårlig tid når jeg er innpå her så greier ikke å få med meg allt :flau: Menmen Fikk svar på det jeg ville så :)
 
#31
Opprinnelig skrevet av JokkiZ+25.03.2005, 21.55-->
Blir det nye Conker noe lignende Badfur Day?
195880​
[/b]
<!--QuoteBegin-IGN Xbox

Conker is back in an all-new Xbox Live-enabled, team-based shooter. Also included is the original, critically acclaimed single-player game, Conker's Bad Fur Day, with never-before-seen, uncensored content and completely revamped only-on-Xbox graphics and sound.
Edit 30.04.05:

Multiplayer video(43,6 MB)

Ser ut som dette ville spillet vil bli en suksess på Live!
 
#32
Conkers Bad Fur Day var hysterisk morsomt, og var virkelig noe for seg selv. Å se dette spillet gjør at jeg faktisk får lyst på Xbox. Fanden altså.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
Opprinnelig skrevet av Mongis@25.03.2005, 23.53
Edit 30.04.05:

Multiplayer video(43,6 MB)

Ser ut som dette ville spillet vil bli en suksess på Live!
195906​
Eh? Du oppdaterer med en E3-video fra ifjor? Takk for å få meg til å tro at du faktisk hadde noe ny footage å komme med. Og 30. April har ikke vært ennå.
 
#34
Jeg hadde ikke sett videoen før, så jeg ble glad for at Mongis postet den. Og Mongis har sikkert skrevet feil på datoen.

Likte sverd-fyren.
 
#37
Opprinnelig skrevet av EvilPinky@12.04.2005, 22.07
Hahahaha....

Conker kommer 3. juni i Europa og 22. juni i USA!
ENDELIG en fordel med å bo i Europa :D
206023​
Old news :p

Det er ekstra hyggelig at dette skjer med en så stor tittel som dette! Ikke akkurat hverdagskost nei, for å si det på den måten.
 
#40