En liten del av meg dør hver gang jeg leser "sensurering" av banning i form av meningsløse tegn. Sånn ja, karar! Nå blir det mindre offensivt og man banner egentlig ikke!
Har nå spilt single player demoen som følger med Jade Empire og er strålende fornøyd. En og annen overaskelse var det riktignok, men stort sett akkurat samme spillet bare med fin fin grafikk og mye bedre kontroll.
Driter i multiplayer delen, men dette skal skaffes.
Har også fått testet demoen på Jade Empire og jeg er også strålende fornøyd. Eneste minuset er kamerat. Det er like håpløst som før, men ellers er det enkel og deilig brutal vold som står på menyen.
Ack, kameraet ser virkelig slitsomt ut. :/ Er det .. utholdelig? Og hvordan tror du dette blir online, når alle spretter rundt med maskingevær og granater? Jeg tror ikke dette kommer til å rive meg løs fra Halo 2, men forandring fryder. Pluss at jeg aldri har spilt originalen til N64 heller.
Virker som det stort sett er de samme banene, men de har gjort en og annen endring. Bla. så virker det mye lettere nå. Veit ikke hvorfor, men jeg greide å løpe opp stranda på første forsøk. Husker jeg sleit sinnsykt med det i N64 versjonen. Mulig det bare er fordi kontrollen er bedre da. :ehm...:
Har også sett i en trailer at Conker har på seg Van Helsing klær på zombie banen så de har nok lagt til en god del nye vitser og.
Opprinnelig skrevet av Lodin@23.04.2005, 14.10 Virker som det stort sett er de samme banene, men de har gjort en og annen endring. Bla. så virker det mye lettere nå. Veit ikke hvorfor, men jeg greide å løpe opp stranda på første forsøk. Husker jeg sleit sinnsykt med det i N64 versjonen. Mulig det bare er fordi kontrollen er bedre da. :ehm...:
Har også sett i en trailer at Conker har på seg Van Helsing klær på zombie banen så de har nok lagt til en god del nye vitser og.
Joda, men du er spesiell. Og spillet skal faktisk være lettere enn N64-versjonen, ihvertfall ifølge både Lodin og IGN. Men som Lodin skrev, så er sikkert N64-kontrollen delvis grunnen til vanskelighetsgraden på N64-versjonen. Koz.
Opprinnelig skrevet av Baronen@23.04.2005, 15.34 Joda, men du er spesiell. Og spillet skal faktisk være lettere enn N64-versjonen, ihvertfall ifølge både Lodin og IGN. Men som Lodin skrev, så er sikkert N64-kontrollen delvis grunnen til vanskelighetsgraden på N64-versjonen. Koz.
Jeg synes det var like vanskelig grunnet de pissdårlige kameraet. N54 kontrollen var jo heller ikke så mye å skryte av. koz
EDIT: Men spillet er gøy. Ja, jeg har testet n64 utgaven. Ja, jeg er spesiell. Jeg kjøper spill hele tiden og spiller det i en time å så selger jeg det billig på spillegal. koz
Var ihvertfall skikkelig gøy å løpe rundt i gangene å knerte Tedizer. Fortsatt litt knot å hoppe over laserene, men ellers funker det fint å gå med venstre stikka og sikte med høyre.
Skjønner ikke helt hva som er så problematisk med kamerakontrollen. :ehm...:
Opprinnelig skrevet av Lodin@23.04.2005, 16.26 Var ihvertfall skikkelig gøy å løpe rundt i gangene å knerte Tedizer. Fortsatt litt knot å hoppe over laserene, men ellers funker det fint å gå med venstre stikka og sikte med høyre.
Skjønner ikke helt hva som er så problematisk med kamerakontrollen. :ehm...:
Jeg synes bare den var ubehagelig. Zoomet in helet iden og var treg med å snu 180 gradwer. Det er sånn typisk N64 kamera og det liker ikke jeg. Kall meg rar og stikk fingeren i jorda. Jeg er bare sånn.
Opprinnelig skrevet av Mongis@01.06.2005, 22.10 ToTheGame er en pålitelig side, så vil tro det dukker opp her til lands 3 juni. Amerikanerene får det selvsagt nesten to uker tidligere...
@01.06.2005, 22.10 ToTheGame er en pålitelig side, så vil tro det dukker opp her til lands 3 juni. Amerikanerene får det selvsagt nesten to uker tidligere...