Conker: Live & Reloaded

Står det i vedlegge jeg fikk i BT igår... Om det ikke er kommet pleier det å stå kommer da og da, men stod ikke noe sånt...

Tror jeg må svippe nedom bergen sentrum bare for å sjekke ut dette her... Man trenger jo ikke gå rundt og vente mer enn nødvendig

Opprinnelig skrevet av EvilPinky+03.06.2005, 12.03-->
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@03.06.2005, 00.50
<!--QuoteBegin-Mongis
@01.06.2005, 22.10
ToTheGame er en pålitelig side, så vil tro det dukker opp her til lands 3 juni. Amerikanerene får det selvsagt nesten to uker tidligere...
228730​

Vel, hvis man skal tro Tothegame så blir det stikk motsatt. Vi får Conker tidligere enn NTSC folket.

UK RELEASE: 03-Jun-2005 | NORDIC RELEASE: 03-Jun-2005 | US RELEASE: 21-Jun-2005

Kilde: www.tothegame.com
229200​
Conker: Live and Reloaded
UK-Release: 24-Jun-2005
US-Release: 21-Jun-2005

ToTheGame.com
229282​
[/b]
Da har tothegame forandret dato ikke så altfor lenge etter jeg postet. Skuffende, jeg som håpet på å sitte med spillet idag :tommelned:

Camrot: Jeg ringte dem. De hadde ikke spillet i dataregisteret. De hadde heller ikke bestilt det. På Spaceworld hadde de aldri hørt om det. Men om du finner det i Bergen en plass, gidder du å si ifra?

Er det greit at jeg sier at Conker aldri fasinerte meg?

jeg syntes faktisk det rett og slett var litt for patetisk.

Lodin

Der Waaaah
Det er en grei holdning, men det er det samme som å si at alt fra South Park, Monty Python og Troma er ræva underholdning uten å ha sett noen av delene...

Med mindre du har spilt det da... Da har du bare dårlig smak.

Han sa vel aldri at han ikke hadde sett Conker. Men jeg synes det var snålt å kalle Conker småpatetisk uten en litt dypere forklaring på hvorfor han synes det er patetisk.

Lodin

Der Waaaah
Hvis man bare har sett filmer av kuer som driter og ekorn som blåser skallen av hverandre så er det jo litt lett å få feil inntrykk av spillet.
Men men, regner med at flere folk faktisk kommer til å prøve det siden lillemyk driver å hyper det en del.

Forresten, hvis Conker hadde kommet til en eller annen butikk så ville det ligget ute på nett før det havner i butikkhyllen. Og jeg ser ingen Conker på nforce, ergo ingen Conker før nærmere release datoen som sist ble offentliggjort. Chattet med en bekjent av meg som jobber på EB Games og han bekreftet at spillet er ikke kommet enda inn på lager.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@04.06.2005, 03.28
Forresten, hvis Conker hadde kommet til en eller annen butikk så ville det ligget ute på nett før det havner i butikkhyllen. Og jeg ser ingen Conker på nforce, ergo ingen Conker før nærmere release datoen som sist ble offentliggjort. Chattet med en bekjent av meg som jobber på EB Games og han bekreftet at spillet er ikke kommet enda inn på lager.
229574​
Kompis av meg sa at han hadde sett det på Elkjøp, og at det var i et blad hjemme hos ham. Jeg - som alltid må ha litt beviser - trodde ikke på ham.

Opprinnelig skrevet av Revan+04.06.2005, 13.00-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@04.06.2005, 03.28
229574​
Kompis av meg sa at han hadde sett det på Elkjøp, og at det var i et blad hjemme hos ham. Jeg - som alltid må ha litt beviser - trodde ikke på ham.
229619​
[/b]
Vel, de kan jo reklamere for spillet på forhånd. Men jeg tviler sterkt på at Elkjøp sitter på Conker allerede nå, og tviler enda mer på at det selges før release dato. Vet at noen ganger så selger butikkene spill før de har lov. Men så lang tid i forveien, nei da må nesten jeg også ha beviser ;)

Og fremdeles ingen Conker på nforce, så hvis spillet hadde nådd en eller annen sjappe eller magasin som driver med anmeldelser så ville spillet vært på nett allerede.

håper gameplayen blir noe ala metalarms, (synd det verken er live eller systemlink på det) for det er rett og slett genialt. Ser virkelig frem til å linke dette, da blir det kanskje litt morsomere på de etter hvert veldig hendelsløse xbox lan party tingene våre (lille stakkars senja).

Første anmeldelse av Conker.

I følge denne siden har Conker: LAR fått karakteren 9.0 fra OXM UK, noe som er meget bra siden de er strengere enn OXM.
Her er det positive/negative, og jeg siterer:

Pros:
Looks incredible. From the awesome "fur shading" to the vibrant environments and lovingly rendered minute details, it's a visual feast.

Full of filthy goodness. Bluer then a frozen whal, the script is genuinely funny and populated by a top host of colourful characters.

One side is an enjoyable platformer which has stood the test of time well and makes a great transition over to Xbox....

....While the other houses an absoloutly awesome shooter that's right up there with the best of them. Fast, frantic and absoloutly mental

A huge focus on the multiplayer side of things will ensure this is still bing played through system link and live for years to come.

Cons:

None

Just a note for people, it has bots, a multi-player mission based campaign mode that can be played co-op splitscreen. So even if you don't have live there's a lot of options.

D

Deleted member 91

Gjest
Så ... spillet er perfekt, og får 9/10. Right.

Urk, kanskje jeg må finne penger til dette også. Får se når jeg får Live i orden, antar jeg. *grine i lommeboka*

Opprinnelig skrevet av Nicholas@12.06.2005, 23.04
Så ... spillet er perfekt, og får 9/10. Right.

Urk, kanskje jeg må finne penger til dette også. Får se når jeg får Live i orden, antar jeg. *grine i lommeboka*
232452​
Akkurat det jeg tenkte på, 9/10 men ingen CONS ? Sier jo litt om OXM.

Nei, det blir nok et krem spill uansett. Skulle ønske at de hadde spart seg for sensureringen. Nok av spill idag som inneholder usensurert banning. Og gamle Conker hadde 18års grense husker jeg ikke helt feil. Synd og skam sier jeg bare.

Ikke at det er livsviktig å få banningen. Men det er med å lage humoren i Conker.