Conker`s Bad Fur Day...

Ville bare gi litt oppmerksommhet til dette spillet. Har nå rundet dette spillet fem ganger og det er like morsomt hver gang.

Spillet starter med at hovedpersonen(Conqer) er på en pub, drikker seg full, går seg bort og ender opp ved et snakkenede fugleskremsel. Spillet er fylt med humor fra start til slutt og er delt inn i nivår fra div. filmer,historiske hendelser og ting som bare er funnet opp. Utrolig bra spill. Har også multi-player spill, som innvolverer krig, ran og kapjkøring på flyvede skateboard greier..

Lurte på om det var noen andre som hadde prøvd dette spillet, og om de kunne gi noen tilbakemeldinger på det. :gevær:

Spillet heter 'Conker's Bad Fur Day'.

Joda, jeg har spillet. Har ikke runna det, men har vel kommet et stykke ut i det. Utrolig morsomt spill. Multiplayer-delen er ganske morro den også. Morsomste bossen så langt må vel være den bæsjen.

Gleder meg til Conker: Live and Reloaded (remake av Conker's Bad Fur Day).

Har vel runna det en 3-4 ganger selv, jævlig bra spill, favoritten er jo selfølgelig dritt-bossen som synger opera, og humoren i spillet er helt perfekt.

Ja, jeg gleder meg til live and realoladed kommer jeg også..Har sett noen trailere på det. Ser rått ut, men tror ikke det er fult så mye humor i det nye. Virker som det er mest krig i det. Skal vist være ganske bra på multi-player det også.
Ynndlings bossen MIN må være den huleboeren man skal bite i :rumpe: og i kukken med den dino sauren. Enig. Rå humor!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Skonken...@22.06.2004, 18.54
...dino sauren...
Jeg tror den når topp ti på min orddelingsfeiltoppliste.

BFD er knall. Jeg tror faktisk Rare innså at det ville være en tabbe å gi ut nok et "blomstrete" (jeg mangler et bedre ord) plattformspill, i samme stil som Banjo Kazooie/Tooie og DK 64, og transformerte dette:

til dette:

SHDR

Gullmedlem
Ja, jeg gleder meg til live and realoladed kommer jeg også..Har sett noen trailere på det. Ser rått ut, men tror ikke det er fult så mye humor i det nye. Virker som det er mest krig i det. Skal vist være ganske bra på multi-player det også.
Ynndlings bossen MIN må være den huleboeren man skal bite i  og i kukken med den dino sauren. Enig. Rå humor!
Du er en skam for Fallout-avataren din. Hvordan klarer du å få reloaded til å bli realoladed? Det krever virkelig fantasi! Ellers er det jo en krigssekvens i Conker også ..? Og at det er alt vi har sett fra det nye kan jo også være fordi det bare er multiplayerdelen som er vist fram i noen spesiell grad, og den vil jo være deathmatch.

Opprinnelig skrevet av Shadar@22.06.2004, 18.35
Ynndlings bossen MIN må være den huleboeren man skal bite i  og i kukken med den dino sauren. Enig. Rå humor!
Du er en skam for Fallout-avataren din.
Er ikke det en Killzone avatar han har?

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, det er en Killzone-avatar (jeg har brukt den før, kjøtthuer).

Jeg synes at Conker: Live and Reloaded ser fett ut, selv om jeg håper på litt mer variasjon enn det jeg har sett hittil. Får håpe det blir en fet story-mode i tillegg til all multiplayer-godisen vi har sett.
Jeg har faktisk aldri prøvd noen av de andre Conker-spillene. :O

Opprinnelig skrevet av Baronen@22.06.2004, 22.45
Jeg synes at Conker: Live and Reloaded ser fett ut, selv om jeg håper på litt mer variasjon enn det jeg har sett hittil. Får håpe det blir en fet story-mode i tillegg til all multiplayer-godisen vi har sett.
Jeg har faktisk aldri prøvd noen av de andre Conker-spillene. :O
Gled deg. Story-moden er en remake av story-moden i Conker's Bad Fur Day, og den er genial.

Hvilken konsoll er det snakk om at det skal bli på? Hvis det ikke er Xbox, kan jeg vel prøve det... har ikke hørt noe om spillet/spillserien før, bortsett fra navnet.

Opprinnelig skrevet av Klaymen@23.06.2004, 16.22
Hvilken konsoll er det snakk om at det skal bli på? Hvis det ikke er Xbox, kan jeg vel prøve det... har ikke hørt noe om spillet/spillserien før, bortsett fra navnet.
Conker: Live and Reloaded blir å finne eksklusivt til XBox.