Controll S til Xbox

Jeg leter etter et ganske rimelig sted å kjøpe ny controller til xbox(Vil spille 2 player på Halo 2 :D )

Greit emne. Jeg tenker også på å kjøpe ny kontroll, hvor finner jeg en trådløs Xbox-kontroller til en rimelig pris?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Thomas_2@13.11.2004, 17.54
Jeg leter etter et ganske rimelig sted å kjøpe ny controller til xbox(Vil spille 2 player på Halo 2 :D )
134877​
Elkjøp selger dem til 349 kroner stykket. Ikke en dårlig pris, det.

Opprinnelig skrevet av GameOver@13.11.2004, 19.24
kjøpte for 1 måned siden på Lefdal/sandvika.....sto 349,- på hyllekanten men så etterpå at kvitteringen viste 299,-
134913​
Jeg hadde gått tilbake til kassa, og fått den for 299,- etterpå da.. Selger de kontroller billigere på nettet?

D

Doctor Downs

Gjest
Kelko fant ikke Playstation 2-maskiner til under 1800 hvis jeg ikke husker feil, så jeg ville ikke stolt på den sida.

Er den noen som vet om en plass man fortsatt kan kjøpe THE DUKE? Altså den store orginale kontrollen? Har en som synger på siste verset, og skulle så gjerne hatt en til... Jeg har en til som backup, men burde ha en til ass. Noen forslag?

Mongis: ebay

Finner du det ikke der, så finner du det aldri ;)

Og så kan du jo alltids prøve kjøp og salg her på forumet...

Komplett.no?

Jeg kjøpte meg en crystal, for noen uker siden, den er baarsk!

det kommer ut fra en undersøkelse at alle som bruker store kontrollere er elendig i alle spill :p så det så :D hmmm trodde det var ut med store, skal foresten kjøpe med en med doa kjærringene på

Kan bare si at Crystal er en utrolig god controll. Stor og god. Passer perfekt i hånda de. Gode knapper.

... den er akkuratt den samme formen som vanelige xbox s-kontrollere

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, fuck deg Martin, de er KRYSTALL! Avataren din er forresten ytterst genial.

Revan: Klarer du å holde rundt? :p

KoOoOoZ.

nei og nei. Crystallen er lengre. Samme bredde, men lengre.