cosplay?

Det finnes menge rare mennesker her i verden..........
folk som kler seg ut som sephiroth er bare teite og moogles (frysninger)
noen få klarer det men det er ikke mange.
heh så et bilde av en fyr som hadde kledd seg ut som kimhari .
:p

hva synes du da ?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hva jeg synes om cosplay? Hmmm, har hørt(og sett bilder av) en del skrekkhistorier om feite, hårete menn i Powerpuff Girls-kostymer o.l, men når jeg tenker på foxy japseberter utkledd som FFX2-jentene :drool:... Growl!

Furries, derimot... AAAARGH!

HER ser vi et eksempel på hvor galt det kan gå...

Furries er forferdelig. Jeg hater furries. Slik jeg ser det, er det en parallell mellom cosplayere og furries. De begge kler seg ut, de begge går på conventions, de begge er stygge, feite folk. (med unntak innen cosplay, der snertne J-girls kommer frem i 1/100 tilfeller).

Jeg kommer aldri, merk; ALDRI, til å cosplaye. Jeg har en viss stolthet å leve opp til.

DØD OVER FURRIES. Sykinger.

de fleste er sinnsykt sthøgge.
folk som har store mentale problemer (på linje med hitler) som ikke kan skille mellom virkelighet og fiksjon. se på denne siden så skjønner dere .

Cosplay (stygge mennesker)hmmmm

:blink:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@25.04.2004, 00.19
Ehh, jeg er ikke helt med her nå men hva betyr FURRIES og cosplaye innen dette her??
FURRIES, er... Nei, jeg skal ikke spolere overraskelsen. Søk på Google, så finner du det ut...

jeg har hørt fra en annen at det noe veldig pervertert i det.
så jeg er veldig nysgjerrig ,men jeg skal prøve å holde meg unna......
:p det er ekkelt når du ser feite ekkle menn kle seg ut som wakka.
folk brude skille mellom spill og virkelighet.men vi måikke glemme at cosplay ikke bare er folk som kler seg ut som folk i spill . noen gjør det fordi det er gøy.

har noen av dere hørt om harajuku ?

nein det vil du ikke. ALLE som prøver det klarer det ikke .det er et spill mann ikke tro at du kan se ut som noen av de du nevnte. du kommer til bli et tragisk tilfelle av et menneske som kommer til å bli sendt på mental sykehus.døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Vel, her er et perfekt eksempel på en som ikke er flink....

Anbefales ikke for folk med svakt hjerte. Anbefalt aldersgrense 15 år...

Enjoy!! :blink:

Det skal forresten være Faye fra Cowboy Bebop, for de som ikke skjønnte det med en gang :puke:

det der var nasty det må jeg si. :puke: men noen tenner sikkert på dette .det finnes mange syke mennesker her i verden. jeg har sett verre tro meg.

til rikku: jeg er fullt klar over at de ikke bare kler seg ut som folk fra spill hvis du hadde lest det ner nøye hadde du skjønt det.

ikke kom å si at hu her er stygg ass! Men hu her kan du kall hva du vil ^^

Opprinnelig skrevet av Fisk@25.04.2004, 15.30
ikke kom å si at hu her er stygg ass! Men hu her kan du kall hva du vil ^^
Go rikku! :$ :shifty: :unsure: *sikle*

Skulle vært noen offisielle cosplay regler om at man må ligne en del på den man cosplayer! :)

synes det burde være en lov mot cosplayere(bare stygge og ekkle) at hvis de hadde på seg cosplay kler noen gang måtte de bli henrettet.

men jeg kan ikke si at jeg har noe imot pene lettkledde damer som cosplayere. :drool: