Counter-strike 1.3

#1
Jeg har nettopp funnet ut at det går ann å spille 1.3 via steam.

er det andre som spiller det her?



Last det ned her: cs. 1.3

denne skal zippes ut til : steam@steam.no (altså mailen din)\half-life kan hende du må lage denne mappen!

edit: linken var dø, men er fikset nå..
 
#2
nei, men har lyst å prøve det... tror jeg laster det ned litt senere, er det noen norske servere som har det?
 
#4
Hadde jeg ikke allerede spillt non-steam versionen av 1,6 skulle jeg lastet det ned.. Kanskje jeg gjør det senere uansett.. Begynner å bli smålei av å kun spille på russiske servere.
 
#5
At dere gidder. CS er jo ikke noe gøy da! Enten så liker man det, eller ikke. Jeg liker det ikke
 
#6
Opprinnelig skrevet av Jinzo@10.06.2004, 16.14
At dere gidder. CS er jo ikke noe gøy da! Enten så liker man det, eller ikke. Jeg liker det ikke
da skjønner jeg ikke hvorfor du går inn i det emnet her da? Blir for dumt det..

1.3 er sinnsykt fett..
 
#9
Opprinnelig skrevet av Jinzo@10.06.2004, 16.14
At dere gidder. CS er jo ikke noe gøy da! Enten så liker man det, eller ikke. Jeg liker det ikke
haha, Der sa du jo det selv. :smarting: Grunnen til at vi gidder er at vi er de som liker det. :ler:
 
1

12 år gammel AOL bruker. haxlol

Gjest
#13
JEG PRØVD3 MEN KLARTE DET IK3

HJ3LP1!!11!1! LOL TAK111!!1! OMG LOL
 
C

Crizpy

Gjest
#14
Opprinnelig skrevet av 12 år gammel AOL bruker. haxlol@11.06.2004, 20.19
JEG PRØVD3 MEN KLARTE DET IK3

HJ3LP1!!11!1! LOL TAK111!!1! OMG LOL
Hahahaha :ler:
Fy faen!!

__________

Vel, jeg synes det er mye mer stil over 1.3 enn 1.5.
Statsetingen og alt ser mye bedre ut.
Men du må venne deg til å spille det.
Prøvde det her om dagen, og vil si det er fett!
 
#15
Jeg har gitt opp å bry meg om CS-utviklingen etter at versjon 1.0 kom. Nå spiller jeg det bare, uansett.

Beta 5.2 var best. Rett før beta 8 var det heller ikke så verst - det vil si før de skiftet til de stygge modellene.

Med andre ord: Forskjellene mellom 1.3 og 1.6 er så små at det ikke er så mye vits i å holde på det gamle. Synes jeg. Dere har lov til å være uenige. Vet noen om det går an å spille de gamle beta-versjonene over nettet, forresten?
 
#16
Ebriosus: Beta 5.2 er hyppig spilt. Ikke via Steam, men via det gamle WONID-systemet. Forøvrig har du CS-classic som skal være ganske likt Beta 5.2
 
C

Crizpy

Gjest
#17
Opprinnelig skrevet av Ebriosus@13.06.2004, 01.28
Jeg har gitt opp å bry meg om CS-utviklingen etter at versjon 1.0 kom. Nå spiller jeg det bare, uansett.

Beta 5.2 var best. Rett før beta 8 var det heller ikke så verst - det vil si før de skiftet til de stygge modellene.

Med andre ord: Forskjellene mellom 1.3 og 1.6 er så små at det ikke er så mye vits i å holde på det gamle. Synes jeg. Dere har lov til å være uenige. Vet noen om det går an å spille de gamle beta-versjonene over nettet, forresten?
Beta 4 var rox.
Da kunne du drepe meg flashbang.

Bah....husker første gangen jeg spilte med det.... 1-30 i stats, men jeg synes fortsatt det var morro
 
#19
ja braa dette med flashingen...
men jeg holder meg til krieg og magnum......
det er bra med den nye versjonen.... :rulleøyne: :ler: :kul: