Counter-Strike: Source emnet

#1
Velkommen til Counter-Strike: Source emnet.

Her kan dere diskutere alt som har med Counter-Strike: Source å gjøre. For eksempel nyheter angående spillet, diskusjon av de forskjellige banene, poste nye baner dere finner på nettet og dere kan også skryte av scoren deres. Alt er opp til dere.

Jeg leste nettopp dette på Gamesradar:
Exclusive Counter-Strike map out this week

The legendary Dust series continues - exclusively in the new issue of PC Gamer


The June issue of PC Gamer, on sale from this Thursday (12 May), features a must-have exclusive for any Counter-Strike fan - a brand new Dust map by renowned mapper Dave Johnston.

His previous creations Dust and Dust 2 are not just the most played maps on Counter-Strike servers, they're probably the most popular maps in online gaming. The third map in the series has been created exclusively by Dave Johnston for PC Gamer, his first for Counter-Strike Source.

Dust_PCG has the all the hallmarks of the previous maps with a few surprises thrown in. With full bot support, gamers will also be able to enjoy the map offline.

The June issue will not only give gamers the first opportunity to play the new creation, it will also give would-be mappers the chance to create their own version with the first part of a CS Source mapping tutorial by Dave.

The map is available on both the CD and DVD editions of the magazine.
Bilder fra banen:
http://gamesradar.msn.co.uk/media/gamesrad..._dust_pcg01.jpg
http://gamesradar.msn.co.uk/media/gamesrad..._dust_pcg02.jpg
http://gamesradar.msn.co.uk/media/gamesrad..._dust_pcg03.jpg
http://gamesradar.msn.co.uk/media/gamesrad..._dust_pcg04.jpg

Og bare et spørsmål; Hvilke servere spiller dere vanligvis på?
Jeg spiller for det meste på denne serveren:
#wog-clan.com dust2+dust/only
IP: 62.75.224.230:27015
 
#2
Spiller ikke så mye source, men når jeg spiller det er jeg som regel på Battlefield: Dust Only. Orker ikke hente ip, de som vil ha kan se på www.battlefield.no
 
#4
dodraugen2k: Da var den serveren lagt til i favoritter.

Variabel: Det gjorde jeg også alltid før, men nå foretrekker jeg heller å spille på serverne jeg har i mine favoritter.
 
#8
jeg spille mye cs-s:gevær: Jeg liker ikke noe særlig å spille med mange, men gjør jeg det, så er det på dust2 og dust1 only(62.75.224.230:27015) og på office only(62.24.68.231:27016)

Noen her som vet om noen norske servere utenom doors??
 
#12
Opprinnelig skrevet av Variabel@11.05.2005, 18.37
Åssen er det egentlig med [SG] Source klan her i gården?
Jeg vil bli medlem!
218608​

jeg skulle også gjerne blitt medlem hvis det er noe begeistring for en klan her..

btw; har ikke lest gjennom hele enmet, men har SpilleGal en server på Source?
spiller ofte på en server som heter Valhalla#1.. en svensk server.

noen som har prøvd det nye offisielle CS_assault til Source som ble gitt ut av Valve? dritfett :tommelopp:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#14
For de som liker CS: Source... Prøv å bli med i en klan. PCW's (practice clan wars) er mye mer gøy enn å spille public på dust 1 med 40 spillere og bli grinda ned av et par idioter med autosniper.

Jeg fant en koselig liten norsk klan bare to-tre uker etter at jeg begynte å spille, og nå vinner vi 7/10 wars. Følelsen av å gjøre nytten i et organisert lag (i mitt tilfelle som shotgun-fyr) er utrolig kul. Spesielt når taktikken til fyren som gauler over teamspeak begynner å avbetale seg. :D
 
#15
Opprinnelig skrevet av DayWalker+08.07.2005, 09.45-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@11.05.2005, 18.37
Åssen er det egentlig med [SG] Source klan her i gården?
Jeg vil bli medlem!
218608​

jeg skulle også gjerne blitt medlem hvis det er noe begeistring for en klan her..

btw; har ikke lest gjennom hele enmet, men har SpilleGal en server på Source?
spiller ofte på en server som heter Valhalla#1.. en svensk server.

noen som har prøvd det nye offisielle CS_assault til Source som ble gitt ut av Valve? dritfett :tommelopp:
240306​
[/b]
D-man jo!
Hvis jeg ikke tar feil, så hadde/har SG en 1.6 server. Men ingen source server som jeg vet om.
 
#16
Vet ikke om det er noen som lenger leser på denne sia, men en bra server jeg pleier å spille på er B@r£n.... det er en server fra NTNU... nesten alltid bare norske der.... ellers er battlfield.no nr.3 bra, superserver sine, aTc- nightwish3..... :D
 
#17
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@08.07.2005, 11.20
For de som liker CS: Source... Prøv å bli med i en klan. PCW's (practice clan wars) er mye mer gøy enn å spille public på dust 1 med 40 spillere og bli grinda ned av et par idioter med autosniper.

Jeg fant en koselig liten norsk klan bare to-tre uker etter at jeg begynte å spille, og nå vinner vi 7/10 wars. Følelsen av å gjøre nytten i et organisert lag (i mitt tilfelle som shotgun-fyr) er utrolig kul. Spesielt når taktikken til fyren som gauler over teamspeak begynner å avbetale seg. :D
240315​
ja, koslig klan vi er i.
kasnkje du burde skaffe deg ny mic snart...

ny dust map?
stilig. alle kommer sikkert til å syte over det, men..
 
#18
Hva heter klanen? jeg er selv med i en liten norsk klan.... vi er [AB], som står for AutoBots(ja, henta fra Transformers)!!

Har enda ikke hatt noe PCW mens jeg har vært medlem der, men skulle gjerne prøvd!

Det nye dust mappet er jo konge... hvis det er Dust3(eller pcg) du mener?
 
#19
hei hei hei

når jeg starter hl2 eller cs, kommer denne meldingen:

----------------------------------
Engine Error |
----------------------------------
Unable to init shader system |
|
---------- |
OK |
--------- |
----------------------------------

what's the problem?
 
#20
Opprinnelig skrevet av alb55@09.09.2005, 00.06
hei hei hei

når jeg starter hl2 eller cs, kommer denne meldingen:

----------------------------------
Engine Error                        |
----------------------------------
Unable to init shader system |
                                          |
                  ----------          |
                      OK              |
                  ---------            |
----------------------------------

what's the problem?
259673​

Du må installere Shader system 3.0. Noe du kun får via å innstallere linux distrubusjonen Gentoo.

Etter det kan du innstallere WinXP igjen.