Counter-Strike: Source emnet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
#22
Ja, nå har jeg byttet server fra de jeg skrev før. Nå går det i Catch #6 de_dust2 only. Ikke fordi jeg aldri går lei dust2, men fordi det er der mange av norges beste spiller (p3ra, Ôppy, goldpush osv osv...) spiller når de spiller public. Liker også Catch #8 (dust2, aztec, cbble).

Det er noe annet enn Battlefield.no sine ticrate 33 servere! :D
 
#23
Jeg vurderer å starte med CSS igjen, jeg spilte noe sammen med noya, spyware, infected osv før jeg slutta og startet med WOW.

Noya har jeg alltid hatt kontakt med, han er en pus og så fikk jeg nylig kontakt med spyware igjen - så om jeg starter så har jeg all grunnlag for å bli det som var målet mitt : toppspiller i CSS. Snakker jo også med Nerdhen(eks-pro i CS .. spilte i samme clan som goldpush blablabla) vi spilte i samme clan i CSS før vi begge startet sammen med WOW.

Jeg spilte også mye på battlefield serverene, men er helt for jævlig å kjøre ticket33 servere pluss serverne deles med BF2. Radikalt anderledes hitbox med ticket66 servere ++

Det var dager (gleder meg til jeg går lei av wow)
 
#24
Opprinnelig skrevet av Duke@12.09.2005, 20.12
Jeg vurderer å starte med CSS igjen, jeg spilte noe sammen med noya, spyware, infected osv før jeg slutta og startet med WOW.

Noya har jeg alltid hatt kontakt med, han er en pus og så fikk jeg nylig kontakt med spyware igjen - så om jeg starter så har jeg all grunnlag for å bli det som var målet mitt : toppspiller i CSS. Snakker jo også med Nerdhen(eks-pro i CS .. spilte i samme clan som goldpush blablabla) vi spilte i samme clan i CSS før vi begge startet sammen med WOW.

Jeg spilte også mye på battlefield serverene, men er helt for jævlig å kjøre ticket33 servere pluss serverne deles med BF2. Radikalt anderledes hitbox med ticket66 servere ++

Det var dager (gleder meg til jeg går lei av wow)
260719​
Det er ikke bedre hitbox på ticrate 33-servere i forhold til 66, personene bare hakker mer bortover med 33 (så lenge du kjører interpolate 0/interp 0 vel å merke, men det gjør vel du, "toppspillern". :D).

Men hvis du er toppspiller som du sier, hvorfor lager du ikke CPL-karriere av det isteden for å gå over til WoW?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#25
CSS serverene deles ikke med BF2 serverene, siden BF2 serverene er hostet av Lyse og CSS serverene blir kjørt på de gammle serveren bf.no har selv. Men nå det da sånn eller no.

Og BF.no har jo fått istand noen gode CSS servere nå
Vi har nå sammen med våre gode venner hos Serve the World satt opp en skikkelig PRO server. Og da mener vi PRO !

Dette er en Dual Xeon 2.8GHz med 1 GB RAM, som kommer til å stå på dedikert 1GB linje kun 1 - ETT - hopp fra NIX. Selveste hoved-linja i Norge. Dette kommer til å sparke rompe x 2 !!! 

For å perfeksjonere dette, vil den i starten kun kjøre 2 servere, begge satt opp med 100 i tickrate !! Gled dere folkens. Det er ikke hver dag man får gleden av å bruke en 25000 kroners server til å drive 2 stk CS:S rotasjoner!!

Tickrate 100
Det er nå satt tickrate 100 på den nye serveren. Vi har testet dette og spillserverene kjører meget godt nå.
Ta turen innom, og spill slik som "proffene" spiller.
Husk at du kanskje må tweake litt på spillet ditt for å takle påkjenniga 
Spør noen av de som spiller eller på forumet hos oss for hjelp.
Hvorfor er det så bra med tickrate 100 ?? Dette forklarer nok det meste.

Serveren kjører Dust Only - No Sniper og Office Only.
DNS er:
Dust Only -> css9.battlefield.no:27015
Office Only -> css7.battlefield.no:27016

Battlefield.no CS:S #04 Custom Maps er renovert
Vi har også valgt å renovere Battlefield.no CS:S #04 Custom Maps med ny mapcycle.
De nye karta er:
de_clan_mill_beta
de_dust_pcg
de_nukes
Du kan enten laste ned fra spillserver (tregt), eller laste ned fra vår ftp (megahyper raskt).
Last ned her

Happy fragging,
Tøsene i Battlefield.no
Pluss at dem har mange andre CSS servere, som kjører på de gammle serverene som de har til rådighet :)
 
#26
Opprinnelig skrevet av Duke@12.09.2005, 20.12
Jeg vurderer å starte med CSS igjen, jeg spilte noe sammen med noya, spyware, infected osv før jeg slutta og startet med WOW.

Noya har jeg alltid hatt kontakt med, han er en pus og så fikk jeg nylig kontakt med spyware igjen - så om jeg starter så har jeg all grunnlag for å bli det som var målet mitt : toppspiller i CSS. Snakker jo også med Nerdhen(eks-pro i CS .. spilte i samme clan som goldpush blablabla) vi spilte i samme clan i CSS før vi begge startet sammen med WOW.

Jeg spilte også mye på battlefield serverene, men er helt for jævlig å kjøre ticket33 servere pluss serverne deles med BF2. Radikalt anderledes hitbox med ticket66 servere ++

Det var dager (gleder meg til jeg går lei av wow)
260719​
Så det er DU som er duke? Jeg trodde alltid det bare var en med samme nick, når jeg spilte mot Duke. Var ikke du i SAS med samoth osv en liten periode også? Eller roter jeg nå?

anngående cs:s : Har kjøpt med server som ligger i nederland. Ganske digg, både jeg og de aller fleste andre europeere får lav ping der.
 
#27
Det er ikke bedre hitbox på ticrate 33-servere i forhold til 66, personene bare hakker mer bortover med 33 (så lenge du kjører interpolate 0/interp 0 vel å merke, men det gjør vel du, "toppspillern". ).

Men hvis du er toppspiller som du sier, hvorfor lager du ikke CPL-karriere av det isteden for å gå over til WoW?
Spøker du? Grunnen til at det lagger ved ticket33 servere er fordi med intelpolate er fordi clienten din ikke klarer å oppdatere det samme antallet som serveren. Men hva er det du vil fram til, leste du posten min? Jeg vet det ikke er bedre hitbox på 33, derfor jeg skrev det. Skrev enkelt og greit at med ticket66++ og med intelpolate så blir det som det skulle ha vært. Jeg vil ha 100% hitbox, derfor jeg slutta på Battlefield da jeg gamet. For øvrig så kan du kjøre cl_interp 0.1 og cl_interpolate 0.01, mener selv det funker bedre. Hvor i helvete skriver jeg at jeg er en toppspiller? Jeg foreslår igjen at du begynner å lese bedre. At jeg ikke spiller CSS lengre er fordi mange av de jeg spilte med sluttet og jeg har begynt å digge WOW så evig mer.

Så det er DU som er duke? Jeg trodde alltid det bare var en med samme nick, når jeg spilte mot Duke. Var ikke du i SAS med samoth osv en liten periode også? Eller roter jeg nå?
Jau, det er meg. Spilte litt sammen med samoth for fun en periode, tror jeg hjalp 3-4 claner for fun litt etterpå.

Hmm ... begynner BF.no å få skikk på sakene sine, kanskje jeg stikker innom igjen en vakker dag.
 
#32
Samme skjer med meg. Mesteparten av serverene forsvinner etter jeg slår av. Jeg spiller litt. 2-4 timer per uke, som regel.