Counter Strike: Source [PC]

#1
Jeg har en gladnyhet å komme med til dere CSS beta spillere. Dere er nok litt leie av å bare spille de_dust? For jeg har nemlig løst dette problemet med litt leting og notering.

Det er nemlig 2 map packs ute, som inneholder blandt annet de_aztec, awp_map, de_dust2 og mye mer!

http://www.just-pro.net/cssource/index.php

Du kan velge 2 mirrors på hver map pack.

Innstaller map-ene her:

C:sukk:Programfiler\Steam\SteamApps\www.x_x@hotmail.com\counter-strike source beta\cstrike

Jeg har testet map-ene selv, og alle funker :)
 
#2
Bra jobba, men er det bare to altså?
er ikke sikker på om disse er inkludert i map packene dine men slenger dem opp her forde:
Aztec 1

Hands??!?!?!? <---Noen som har hørt om det? Hvis ja, hvordan er det?

Aztec 2

Aner ikke forskjellen på Aztec 1 og 2, og som sagt, aldri engang HØRT om hands...(så er ikke akkurat jeg blandt de som har spillt mest cs da, mest aim og de_aztec)

btw: Bestillte CS:CZ fra zailor, men det har ikke kommet ennå, jeg valgte oppkrav, så er ikke noe stort problem, men ville bare vite om butikken er lagt ned eller no?
 
#5
Tusen takk for de nye maps'ene. Jeg begynte å bli temmelig lei av å spille Dust hele tiden.
 
#7
Les min forrige post Henry14.

Men jeg kan så like godt bare lime det inn her igjen.

Når du har lastet ned filene. Dvs 2 map-packs. Så ekstrakterer du disse map-packene til denne direksjonen:

Innstaller map-ene her:

C:sukk:Programfiler\Steam\SteamApps\www.x_x@hotmail.com\counter-strike source beta\cstrike\maps

Det følger med en read me text for hvert map, hvis jeg ikke tar feil. Les de read me textene, der står det hvordan du skal gjøre det.
 
#9
skjønner ikke helt jeg, det er jo 2 undermapper i den ene mappen som du viste oss til. Soundcache og graphs
 
#10
Hei, ingen av sidene vil åpne seg hos meg. :tommelned: Vet dere hvorför? Ps. Er det noen andre sider jeg kan laste ned fra?
 
#12
Hvis noen ikke finner mappa de skal legge mapsene i så er det meningen at dere skal lage en mappe der kalt "maps" og legge dem i det.
 
#14
Hehe, vet det..Men jeg har faktisk det, altå på Steam accounten. Da jeg lagde Steam accounten så var jeg såpass noob at jeg trodde at man måtte ha med www.

:ler:
 
#15
aha...du kan forandre på dette på settings, slik at hvis de av en eller annen grunn skulle sende deg en epost, kom den faktisk til deg