Counter-Strike:Source

#1
Er det bare meg eller har de fjernet console fra cs:s? Er det noe man må ordne på selv for å få det eller er den helt borte? :tommelned:
 
#2
Trykk play games i steam, høyreklikk på cs:source, trykk Properties og launch options. her skriver du "-concole"

når du startes cs:source nå har du concole, skriv bind "x" toggleconsole i consolen, så kan du bruke "x" til å ta opp consollen ingame...
takk for meg :)
 
#4
Console er der.... Allt du trenger å gjøre er å gå på den "fine" Steam menyen der man velger hva man vil spille, Høyre klikker på CS:S å velger properties.. Der etter er det bare til å trykke på Launch options der du skriver "-console" uten " såklart.. :) Hvis du klarte å forstå det jeg skrev så er allt vel å bra ^_^ , hvis ikke så får du finne en annen bajsa metode :p
 
#7
Opprinnelig skrevet av Toz@09.01.2005, 20.55
haha, jeg eier deg! du glemte til og med å skrive hvordan han binder den til en key!

:p
161123​

Jaja du eide meg :( *skamfull*
 
#8
Men dette er jo selvfølgelig en uoffisiel måte å få fram console på?

Man kan vel regne med at Vavle oppdaterer CSS etterhvert med console og ikke minst resten av character skinsene til CT og Ts

Forbanna beta versjon, synes nå jeg..
 
#9
jau...cs:s er fortsatt bare en rotten betaversjon...
gameplayet er ikke endret siden jeg lastet ned betaen den dagen den ble lansert, bortsett fra at flere maps er blitt lagt til...savner dog en god del av dem.
 
#10
Off-topic:

Det har kommet en slags add-on pakke til CS:S URL=http://www.fileplanet.com/149200/140000/fileinfo/Counter-Strike-Source---Fusion-Pack:-Source-v1.0-]akkurat her[/URL] og jeg vurderer å laste den ned, MEN jeg har ikke funnet om jeg kun vil kunne spille mot spillere som har den samme pakken... kan noe hjelpe? :(

Jeg valgte å poste dette her enn å lage et helt nytt emne... ja
 
#11
Kanskje litt off-topic dette også, men er det mulig å sprinte/spurte? Jeg spilte i går og plutselig løp jeg mye fortere enn alle vennene mine. De trodde jeg hadde speedhack, men hadde jo seff ikke det. Så er det noen som har opplevd dette eller sett noe lignende??
 
#15
Jeg har Source, men det lagger som bare det. På spill som Battlefield og Unreal, så har jeg vanligvis ping som ligger på rundt 40, men på Source så ligger den på 120 og sånn.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#16
Hmm, servere spiller du på a? Er oft at det lagger mere når man spiller på utenlandse servere osv... Har merket det litt selv. Men det kan jo seff være PC'en det er no med også, at den ikke takkler spillet eller noe i den duren.
 
#17
Pc-en takler spillet den.

Jeg har spilt på en norsk server og en tysk server, og jeg hadde best ping på den norske serveren, så du har nok rett
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
hmm, prøv og spill mere på de norske serverene :p Og dem er det nok av hehe. Har merket det godt selv, at pingen stiger kraftig på utenlandske servere, sånn som i usa osv...