Counter strike

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Jeg spiller ikke CS, men det går sikkert å sende det inn til hjemmesiden til Sierra (?).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Kanskje han mener på Spillegals CS-server...? Vage opplysninger, dette.
 
#4
Jeg har forstått det slik at SG-serveren er nede nå.. ?
 
#7
jo...

du sende steam-id og en demo så kan valve banne dem....
det er vel sånn det fungere eller?
 
#9
det er i hverfall dette folk truer med å gjøre (admins osv)... En kompis av meg fikk beskjed om at steam kontoen hans var banned til 2006...ja regner med at det går an.

Men alikevell synes jeg det er teit. Man har jo betalt for et produkt som er din eiendom som Valve hindrer deg i å bruke.
Blir som å beslaglegge bilen din fordi du kjørte for fort i trafikk-kontroll...

teit
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Vel vanlige admins kan ikke banne CD-keyen til vanlige folk. De kan bare banne dem fra serverene sine osv... Men når VAC2 (Valve Anti Cheate program) kommer og blir tatt i bruk, så kan man muligens bli bannet på cd-keyen.

Og jeg snakker nå om CS Source ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Vel det er da ikke vanskelig hvis man har spilt det lenge osv... Ser jo også lett hvis noen bruker speed hack og lignende.. Finnes mange måter og se dem på.
 
#13
Cheaters er tragisk spør du meg :tommelned: Hvis de ikke greier spillet uten kan jo de bare slutte med spillet, men næææææida.. De må innpå å irritere alle med finfin bruk av WH, aimbot, speedhack osv.osv.osv. Skulle ønske jeg var admin på en server så jeg kunne bannet noen av de jævlene :p
 
#14
hehe ja, det er irriterende med cheatere...

få de bort!
 
#15
Valve banner folk bare via VAC, de bryr seg ikke om demoer som blir sendt inn, tror det står på hjemmesiden dems eller noe sånt.
 
#16
Opprinnelig skrevet av WhinerBoy@19.05.2005, 20.09
Men alikevell synes jeg det er teit. Man har jo betalt for et produkt som er din eiendom som Valve hindrer deg i å bruke.
Blir som å beslaglegge bilen din fordi du kjørte for fort i trafikk-kontroll...

teit
223345​
Ehhh, nei. Det er mer som å fradra førerkortet, noe som faktisk blir gjort (ikke nødvendigvis hvis man kjører for fort, da).
 
#17
Opprinnelig skrevet av Otto@20.05.2005, 08.56
Hvordan ser man egentlig at noen jukser i CS?
223574​
vel, nå er ikke jeg noen hack master, og enda mindre cs "leet", men ettersom jeg laner har jeg sefflings steam, men bruker den bare 1 gang i året....jaja, blabla, tilbake til saken...

For en stund siden, når jeg kjeda ræva av meg, hadde jeg tenkt å teste SG serveren, men den var visst nede, så da spillte jeg på div servere som var oppe. På en av dem, var det en som kniva alle sammen, det var snålt å se på, når han brukte kniven, så flytta personen hans seg laangt framover kjempefort, sinnsykt teit, fordi han slakta hele laget mitt 2 sec etter at kampen hadde startet <_<
 
#18
Må si meg enig med Agahnim. De beslaglegger ikke spillet, bare det du trenger for å bruke det ordentlig. Det samme som med førerkortet, du får ikke brukt bilen uten.
 
#20
Ja. En i klassen min ble tatt av vac, og fikk spille på alle som er insecure, så de banner deg vel bare fra servere med vac.