Crackdown 2: Ferdigheter for mord, agent

D

Deleted member 91

Gjest
Bumper this bitch siden DLC-et er på tilbud denne uka. Nesten så jeg anbefaler folk å kjøpe det selv om de ikke har spillet ennå, siden det er £10 på Play fortsatt og vel verdt de spenna. Dessuten går det rykter om no multiplayings denne helga????

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle gjerne vært med på den, men her blir det no påskefjellings. Uansett er det få ting som er bedre på å skrike "JESUS!!!" til stemmen sprekker og øynene blir røde enn å skyte mutanter og terrister, så seinere i påska er jeg lett med.

D

Deleted member 91

Gjest
Vel hvem er det Justin fabler om at liksom skal bli med da? Jeg er smått opptatt sjæl, men ble tvunget til å si "kanskje" av at "vi" visstnok "skulle spille" til "helga".

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi er jo oss! Er klar ikveld om andre kan, er å finne på irc (så fort jeg er hjemme)!

D

Deleted member 91

Gjest
Det funker vøtt!! Fetthest turer visstnok ikke før i morgen, så i kveld blir det throwdown. Bare varsler om at jeg skal spise middag og slikt med dama i sju-tida så blir opptatt en stund utover det, men burde være mulig å slenge seg på før tolv en gang.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg spiller gjerne fra klokka ni!

Edit: Nicholas sier kanskje, men er på live så tar vi det derfra (Justin TheFace)

Change of plans, må bli seinere for min del, filmkikking med fruen i staden. Eg kjem når eg kjem i så fall. Er det kun toybox det snakkes om, eller må eg skaffe Deluge også?

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skaffa begge men er med på hva som helst egentlig, så lenge jeg får fise rundt i rakettstøvla.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg gidder ikke den horde-mode tingen enda, har kjøpt den andre men ikke testet enda, gleder meg.

D

Deleted member 91

Gjest
Kan avsløre at den er dritkul, man har hele byen også hopper man fra punkt til punkt og griser mutanter. Det er dessuten mad muligheter for douchebaggery, spilte litt public istad og da var det en fyr som ble jævlig grinete over at jeg styla mad og hadde dobbelt så mye poeng som han, så han sparka meg hver gang jeg plukka opp våpen. :D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spilte i hele kveld og oh shiet dette er moro. Rakettstøvlene eier naturligvis og av en eller annen merkelig grunn hadde jeg ikke gjort meg ferdig med alt i hovedspillet så gikk mange gode timer til det. Joinet til tider et par randoms som gikk fra å være hyggelig og samarbeidsvillige til å kun være der for å drepe meg sånn at jeg ikke fikk gjort noe. Ser for meg en sånn Eivind eller noe som sitter bak skjermen sin og bare "oløøø han failet det rooftoprunnet og fordi jeg kastet et helikopter på han så du det eller" og jeg bare " :( ". Nå er det friends only men alle dere er jo mine venner og vil spille mer utover helgen, kanskje jeg tom. tester hordemodusen selv om det vanligvis suger.

Hvorfor er det ikke fler som spiller dette? Liker dere ikke spille spill som er morsomme å spille?

D

Deleted member 91

Gjest
Sårri for at jeg ikke fikk slengt meg med gutta, middagen ble liksom ikke klar før nærmere tolv-tiden så da var det litt håpløst. Er fo sho med neste gang, da.

Justin: Jeg veit ikke. Det virker som om folk flest ikke satt helt pris på hvorfor Crackdown Eier, eller så trodde de toeren var en skamløs cash-in som ikke gjorde noe særlig eneren ikke hadde gjort før. Og ja, Eivinder of the world unite, Crackdown er virkelig spillen å være en dick i. Både de derre gravity stomp-greiene du puller ved å holde B når du er i lufta, samt ren fysisk vold fungerer bra for å aktivere ragdollen i lagkameratene dine, og da erre alltid party.

Hvis folket er gira er jeg med på en heavy sesh hvor vi går gjennom alle 300 (?) online orbs og samler 'em, tror ikke det trenger å ta så fryktelig lang tid samtidig som det er litt party siden man tross alt er fler. Merker jeg gruer meg skikkelig til å ta samle de gjenværende secret orbsene (klokka akkurat 100 istad, resten blir et mareritt merker jeg). Men men osv.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er med på online orbs ass. Secret orbs har jeg tatt og det var ikke så stress.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vil samle mye i det spillet, men hidden orbs sammen med challenges med kjøretøy driter jeg i, er for mye og rakettstøvler > bil. Er med på online orbs-prosjekt, ellers samler jeg alt av agilityshizz, rooftopraces, tar alle freak breaches og starter nok på wingsuitutfordringene tenker jeg. Litenedit: Angående secret orbs kicker de ikke helt på samlemanien i meg men må plukke opp de jeg kommer over, bare ikke satt igang noen prosess for å kætsje de alle.

Når det er sagt likte jeg aldri originale Crackdown. Vet ikke hvorfor men det var bare ikke... gjennomført nok, greit konsept men det er først i CD2 jeg ble ordentlig hekta for det er en av de gøyeste spillene som kom i fjor.

Så konklusjonen er, trykk på linken Nicholas posta og kjøp spillet for prisen av et par-tre halvlitere.

D

Deleted member 91

Gjest
Go for it, Fetthest, Justin, Sagosen og jeg spilte litt i går og det var kule greier selv om vi ikke oppnådde noe særlig. Sagosen, få fart på agility'a sånn at vi kan wingsuit-glide over hele byen!!