Sårri for at jeg ikke fikk slengt meg med gutta, middagen ble liksom ikke klar før nærmere tolv-tiden så da var det litt håpløst. Er fo sho med neste gang, da.
Justin: Jeg veit ikke. Det virker som om folk flest ikke satt helt pris på hvorfor Crackdown Eier, eller så trodde de toeren var en skamløs cash-in som ikke gjorde noe særlig eneren ikke hadde gjort før. Og ja, Eivinder of the world unite, Crackdown er virkelig spillen å være en dick i. Både de derre gravity stomp-greiene du puller ved å holde B når du er i lufta, samt ren fysisk vold fungerer bra for å aktivere ragdollen i lagkameratene dine, og da erre alltid party.
Hvis folket er gira er jeg med på en heavy sesh hvor vi går gjennom alle 300 (?) online orbs og samler 'em, tror ikke det trenger å ta så fryktelig lang tid samtidig som det er litt party siden man tross alt er fler. Merker jeg gruer meg skikkelig til å ta samle de gjenværende secret orbsene (klokka akkurat 100 istad, resten blir et mareritt merker jeg). Men men osv.