Crackdown: Civilian casulties are unavoidable

Novastrum

Feminist-elitist
Hopper man mye høyere med max agility? Verdt strevet?

D

Deleted member 91

Gjest
Definitivt. Agility er utvilsomt den evnen som er artigst, spesielt i de senere nivåene.

Fake edit: Fire stjerner er siste nivå, altså. Ingen vits i å samle opp orbs bare for å maxe ut tallet også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Med mindre man vil ha Master Agent-achievement, da.

Nabbe

Har fin hatt.
Sånn. Fire på alt. Skal jeg liksom hoppe rundt og hente orbs nå, da?

Crackdown 2 burde forbedres mye. For all del, det er et artig spill, men å spille det igjen og igjen frister lite. Blir litt som GTA når man er ferdig med alt. Bare at det tok jævlig mye kortere tid her.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Da er jeg på en stund så hvis noen vil være med er det bare å gi lyd fra seg på live. Håper alt funker som det skal nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For sein. :p

Uansett kan jeg bekrefte at Scarys ide fungerte utmerket; få med deg en kompis, spill gjennom alle bossene på Time Trial (tar cirka tre kvarter-en time), og høst et achievement. :)

Jeg klarer aldri å få den til å henge lenge på veggen. Fant bare ut at den kjører fint på vegg om jeg holder inne B men da hopper den jo til slutt?

Scary Paladin

Ukjent herremann
Trikset er å slippe og trykke på B igjen veldig fort rett før den mister taket, men jeg har aldri klart å komme så høyt før.

Fant glitchen for litt siden som jeg har lyst til å teste ut. Noen?

K999

Keystone State Of Mind
Ok, vel da har jeg tatt meg tid til historien også, og er ferdig med den.
Nå er jeg bare redd at jeg ikke kan gjøre så mye. Slutten var tåpelig, den lille filmen. :blunk:
Ellers så har spillet vært en grei spilletid, og har sikkert brukt nærmer 20 timer på det. :eek:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Fint du klarte å spoile nesten hele slutten for de som ikke har spilt ferdig enda. :trollmann:

Noen som er gode til å kjøre på vegger, som kunne fått meg opp til toppen av Wangs tårn? Har kommet et stykke, men orker ikke prøve lenger nå.
Men jeg må drepe han alene da.
Evt. i morgen eller noe. Tar baren noen minutter. :)

Scary Paladin

Ukjent herremann
Kjøre... hvorfor det? Kan hjelpe deg å komme opp på noen minutter uten bil nå hvis du vil.