Crysis

PWNED!

Joda, jeg ser frem til den dagen da Crysis kommer ut, og jeg kan atter en gang klemme dataen min og se tilbake på min nylige oppdatering med glede. Tenker at dataen for en gangs skyld kommer til å få noen utfordringer når jeg setter Crysis disken inn i dvd leseren. :p

Håper at det ikke tar like av på monster fronten som Far Cry gjorde mot slutten. Noen stemningsfulle scener med monstre som får meg til å få gåsehud er bare bra og vel, men når det blir gjort like dårlig som det ble på Far Cry blir det bare dumt. Jeg vil drepe vanlige mennesker! :p

Crysis ser veldig, veldig bra ut, grafisk sett. Men det gjorde Far Cry: Instincts og. Det hjelper ikke hvis det ser bra ut, kontrollen og Xbox Live lobbyen må også være bra! Men hvis spillet virkelig klarer å flyte bra med den utrolige grafikken, da har vi et kjempespill i vente.

Kilik

Lokal moderator
Ah, her snakker vi "ordentlig" next-gen-grafikk! Nå våknet grafikkhoren i meg til liv. Holder hele spillet kvaliteten til jungelscenen, må jeg si meg virkelig imponert.

Og kanskje får vi en engasjerende story også?: "Although the jungle setting seen in the trailer reminds us of Far Cry, Yerli said that Crysis has absolutely no ties to Far Cry and that it has an original story with strong characters. In fact, Yerli said that they felt that Far Cry had a weak story, and that's one of the things they're out to fix with Crysis". [gamespot.com]

Dette spillet så meget bra ut. Gleder meg. :) Håper det kommer til 360.
[/b]
Ser ut til at spillet kun kommer ut på PC, i alle fall foreløpig: "When asked if Crysis would also appear on a next-generation console such as the Xbox 360, Yerli said that they were only working on a PC version".

Grafikken er virkelig HOT. Men med min pc klarer jeg neppe å rendre mer enn et par av de bladene i skogen. På tide å oppgradere om ikke så lenge tydeligvis.

Like så greit at det blir til PC. Normalt sett klarer jeg fps spill helt fint til konsoll. Men med Farcry Instincts var det bare noe som ikke stemmet, litt for responsiv kontroll på en feil måte.

Ville vært synd å ødelagt et spill med så pen grafikk og så mye potensiale pga dritt kontroll.

Det ser veldig, veldig bra ut. Grafikken kommer sikkert til å gjøre slik at man ikke tenker på at spillet sikkert blir veldig linært som Far Cry: Instincts. Tror jeg da..

Lodin

Der Waaaah
Er enda ikke helt overbevist. Grafikken er jo sinnsykt bra, men også denne gangen lukter det generisk tech-demo.
Håper de klarer å putte mer spill inn denne gangen og færre Trigens med rocketlauncher. <_<