CS 1.6 neste helg

#1
Det er på tide med en ny turnering i skikkelig CS. Dette vil foregå rundt neste helg, og jeg stiller med en forhåpentligvis laggfri server. Meld deres interesse her.

Aktuelle deltagere:
  • Ebriosus
  • Eivind
  • na_X
  • huGGGy
  • <strike>Aslak</strike>
  • Frenzy
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Så jævla praktisk at dette legges midt i eksamenstida, da. Slik at jeg slipper å være med og høre på den jævla klaginga til han derre kisen som nedverdiget seg til å spille med oss sist.
Møkkamann.
 
#3
Det blir eneste mulighet for meg før sommerferien, dessverre. Og hjemme i Oslo har jeg ikke T3-linje. :/
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#4
Jeg er med. HVIS jeg klarer å overbevise morra mi om at jeg er flinkere til å pugge på hybelen enn hjemme. Dette er nemlig helga før eksamenshelvetet starter. Og morra mi er overbevist om at jeg ikke kommer til å få gjort noe lekser på hybelen.
 
#5
SITAT(Aslak @ 27.05.2006, 23.59) 6186
Jeg er med. HVIS jeg klarer å overbevise morra mi om at jeg er flinkere til å pugge på hybelen enn hjemme. Dette er nemlig helga før eksamenshelvetet starter. Og morra mi er overbevist om at jeg ikke kommer til å få gjort noe lekser på hybelen.
[/b]
Det der er ikke et vanskelig valg engang. Ja, bare spill hele helgen og se eksamenshelvete bli en realitet XD
Jeg hadde pugga hadde jeg vært deg :eng101:
 
#6
Jeg får hive meg med jeg også da, hvis jeg ikke får meg sommerjobb til da. Håper jeg får tilbake det GF4 kortet til neste helg hvis jeg blir her hjemme også(, slit med integrert SIS-grafikk :$ ).
 
#8
Det er bra å se at det ikke bare er konsollnjubs her på SG. :)
 
#9
Hm, er CS 1.6 kompatibelt med CS:S eller må jeg sette himmel og jord i bevegelse for å finne tak i Half Life plata mi som jeg sikkert mista for 3 år siden?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Himmel og jord, er jeg redd.
 
#11
Hmm... Hvis det ikke kommer flere, tror jeg ikke det er noen vits i å spille. Trist.
 
#12
SITAT(Ebriosus @ 02.06.2006, 17.14) 7502
Hmm... Hvis det ikke kommer flere, tror jeg ikke det er noen vits i å spille. Trist.
[/b]
Når tenkte dere å spille da ?
 
#13
Enten ikveld, eventuelt imorgen kveld? Jeg har eksamenstid, så det blir lite fyll uansett.
 
#15
Ok, men da sier vi søndag kveld. Rundt åtte. Da er vel ikke folk på fylla...
 
#18
Negere.
 
#19
Mandag er jo fridag, det betyr søndagsfylla :(