CS: CZ

#1
jeg vurderer å kjøpe CS Condition Zero.

Hva er nytt på spillet?

Er det noen som har prøvd det?
 
#2
dnytt på cs: cz er bedre grafikk på banene, nye baner, nye såkalte "weapon models" eller skins til våpnene, nye skins(folka), en helt ny singleplayer del kalt "deleted scenes" (dn rocker forresten ganske bra), og nye lyder (fire in the hole og sånt er lagd på nytt)

Egentlig er cz bare cs 1.6 med bedre grafikk, hvis man spiller det på internett.
Jeg har lastet ned en modpack så de nye skinsene og våpen skinsene funker i multiplayer også.
Uten den er ikke cz så mye å skryte av...

De nye banene er ganske bra, og nå kommer jo også etterhvert nye baner som fy_, aim_ og he_ baner som cz baner.

Hvis du bare kommer til å spille multiplayer delen burde du nok holde deg til 1.6.
Mange flere baner der(for øyeblikket), og forandringene er ike verdt 249 kr.
Hvis du skal spille begge deler er det et vedlig godt kjøp, da single player delen er dens klart sterkeste side( i min mening)
Har du ikke internett(noe som er rart når du skrev en post i stad), burde du heller ikke kjøpe det.
cz single player er ikke så bra at det burde kjøpes bare for å spille det. Single player delen er på en måte bare en trening før du går ut og møter virkeligheten på online spilling. Online er best, men single player delen bringer med mye mer nytt en bare online delen gjør med bedre grafikk.

mitt tips: KJØP SPILLET! last ned mod pack så du spiller cz med de nye skinnene, lydene osv. mye fetere da. i tilleg spiller du vanlig cs 1.6 hvis du blir lei av de få banene som har kommet hittil...
 
#3
takk for rådene,
men jeg har ikke cs 1.6. men har hørt mye bra om det
så da er det vel ganske lurt og kjøpe cz da siden det ikke er så mye forskjell
 
#4
Logan har ramset opp det meste som kan bli sagt om CZ, men jeg kan føye til at hvis du skal ha et CS-spill, så bør du kjøpe Condition Zero..
Er vel det folk flest spiller online (regner jeg med, har ikke spilt på evigheter.. (går litt fort lei CS, jeg)), og det er ikke så altfor dyrt heller..

I tillegg er singleplayeren overraskende bra :)
 
#6
Opprinnelig skrevet av Zico@10.04.2004, 21.35
Men er denne modpacken ofsiell?
Nope :thumbdown:
 
#7
Condition Zero suger! For det første, grafikken er ikke særlig bra hvis man skal sammenligne med andre spill, og spillet er jo helt likt som det vanlige Cs, single player missione er også dårlige, jeg trodde det skulle være som et vanlig skytespill single player, men nei objectivesene er at man skal feks at man skal skyte en terrorist med en colt.

CS: CZ :(
 
#8
Heisann! Tror du har misforstått litt jeg!! :D :D
Single player delen er det som calles, condition zero: seleted scenes.
DS er som en helt vanlig skytespill single player, og har ingenting med bot challenge å gjøre.
Der er de nye skinsene, våpnene, (itemene), og alt det nye plasert.
Bot challenge greia er bare noe billig crap plassert der for de som ikke har internett men som vil øve seg i cs.

I tilleg får man jo cs, dod, og alle de andre steam spillene sammen med cz, så alt i alt er det helt klart verdt det!
 
#9
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@12.04.2004, 23.54
Condition Zero suger! For det første, grafikken er ikke særlig bra hvis man skal sammenligne med andre spill, og spillet er jo helt likt som det vanlige Cs, single player missione er også dårlige, jeg trodde det skulle være som et vanlig skytespill single player, men nei objectivesene er at man skal feks at man skal skyte en terrorist med en colt.

CS: CZ :(
eeehhh....
grafikken kan man stille innpå. du så det sikkert på den dårligste grafikken det går ann og stille innpå + at det er jo oppgraderingen til et veldig gammelt spill,
og man får det til 250,- i butikken. da burde du være fornøyd!..


:ninja:
 
#10
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@13.04.2004, 20.59
Hæ? Hva snakker du om du får ikke DoD i cz?!
du får bare cs 1.6
Det der er helt feil. Når du ikke veit bedre, foreslår jeg at du holder utsagnene dine for deg selv.


Jeg gidder ikke å forklare åssen det henger sammen - alle andre vet det godt nok fra før av uansett.
 
#12
Når du kjøper cz får du med en cd key!
denne key`n kan du bruke til alle steam gamene, inkludert 1.6 og dod..
dette vet jeg veldig godt, så ikke noe poeng å klage!
 
#13
Spillet er kanskje fett for de som ikke har den vanlige cs, men for meg som har det vanlige cs. Så er dette spillet helt likt, såklart noen nye ting på banene osv, men jeg forventet med en bedre singel player del!
 
#14
Jeg likte det ikke i det heletatt. Spiller den gamle i stede. Synes det er perfekt sånn som det var.
 
#16
jeg lastet det ned engang og det sugde pikk, på min versjon var alt på russisk. så hvertfall slik ut. Men regner med at jeg lasta ned beta versjon.


ikke kjøp det.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@08.04.2004, 16.14
jeg vurderer å kjøpe CS Condition Zero.

Hva er nytt på spillet?

Er det noen som har prøvd det?                   
CS, suger hardt!
Måtte bare si det. :p
 
#18
ja, er enig der.
Måtte si det jeg også
 
#19
Trenger man steam for å spille cz online? Hater steam..