CS eller Splinter Cell: PT? [Xbox]

Hvilket spill bør jeg kjøpe?

  • Counter Strike

    Stemmer: 0 0,0%
  • Splinter Cell: PT

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Ja, hvilket bør jeg kjøpe? Har tenkt litt på å kjøe et nytt spill, men vet ikke hvilket. Begge spillene er til Xbox, og da tenker jeg på hvordan spillet fungerer på Live også. Er vel det jeg spiller mest. ;)
 
#2
Jeg for min del er ikke noe særlig CS-fan, så jeg ville gått for Splinter Cell.. Et fantastisk spill!
Jeg har ikke fått prøvd det online, men hører det skal være veldig bra ;)
 
#3
SC på x-box. CS er bra på pc, men suger på x-box. Min personlige melding vertfall
 
#5
Opprinnelig skrevet av Xenon@12.04.2004, 02.16
Kjøp SP, det er 87,9% bedre en CS, + det at CS begynner å danke ut.
Det er bare ikke morsomt å spille lenger.
Hva er SP? Neida, jeg bare tuller med deg. Vet hva du mener. Har vært ganske lyst på CS i det siste, så jeg trenger noen gode overbevisninger, utenom stemmene da.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#6
Cs for du veldig billig på pc, SP burde du kjøpe til Boxen
CS får du lett uansett
 
#7
at de faktisk kan finne på å ta penger for cs er så latterlig at det er ikke måte på... jeg hadde heller kjøpt barbiespill enn å betale for cs
 
#8
May I remind you all..
CS - gjemme seg bak kasse å skyte med parra - [MOD'en] - skal boikottes før fler og fler kjøper Radeon 9800 XT kort for maksimal utnyttelse av dette spillet.
Uff som jeg hater CS :thumbdown:
 
#9
Som blodfan av CS(PC) så vil jeg påstå at det er morsommere å lage en liten båt av 500 lappen for så å sende den ut på havet enn å spille CS på XBOX. Makan til møkk har jeg sjelden sett.

Mitt tips: Kjøp Pandora Tomorrow, og vis du ikke har CS til PC så kjøp deg Generation Pack for en slikk og ingenting
 
#10
CS til XBOX er ikke noe særlig, sats heller på Splinter Cell. Artigere med CS til PC, bedre kontrollere f. eks.
 
#12
Etter min mening, så ruler faktisk cs! men det blir kjedligere for hvert år som går...... :thumbsup:
 
#13
"Alle spill uten RocketLauncher er for pingler" - Gammelt jungelordtak.
Sats på Unreal Tournament 2004 istedet
 
#16
Conflict: Desert storm er kjempe gøy hvis du har venner du kan spille med. Kakitu og jeg har spilt dem med venner. Og vi hadde noen gøye kvelder med det. Selv om Lakitu ble litt sjefete, minner fra militæret..........Mannfolk.........hahaha...........
Men det er et kult spill,og det syns jeg som er jente til og med.............................Er det mulig....................
 
#17
Opprinnelig skrevet av Revan@15.04.2004, 14.42
Kan noen nevne noen andre kule Xbox Live-spill? Jeg har helt mistet lysten på SC: PT og CS..  :doh:
Project Gotham Racing 2 er ganske gøy (hvis du liker bilspill da). Selv om jeg har blitt ganske lei av det nå, og det er en stund siden jeg har spilt det.

Jeg vil også tro at Top Spin kan være artig på XBox Live. Men har bare testa en offline-demo av spillet, så vet ikke (men den demoen viste i hvert fall at det var et artig spill).

Men det er ingen XBox Live-spill som er ute nå som jeg har hatt virkelig glede av. Men de kommer. I løpet av året kommer det 2 XBox Live-spill jeg ser veldig fram til; Conker: Live and Uncut og Halo 2.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+15.04.2004, 19.14-->
<!--QuoteBegin-Revan
@15.04.2004, 14.42
Kan noen nevne noen andre kule Xbox Live-spill? Jeg har helt mistet lysten på SC: PT og CS..  :doh:
Project Gotham Racing 2 er ganske gøy (hvis du liker bilspill da). Selv om jeg har blitt ganske lei av det nå, og det er en stund siden jeg har spilt det.

Jeg vil også tro at Top Spin kan være artig på XBox Live. Men har bare testa en offline-demo av spillet, så vet ikke (men den demoen viste i hvert fall at det var et artig spill).

Men det er ingen XBox Live-spill som er ute nå som jeg har hatt virkelig glede av. Men de kommer. I løpet av året kommer det 2 XBox Live-spill jeg ser veldig fram til; Conker: Live and Uncut og Halo 2. [/b]
Ok. Tenker litt på Conflict: Desert Storm 2. Men 1ern var jo dritt, så vet ikke helt..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Eneren var vel ikke dritt! Bare smaken din, det. >(

(Toeren er forresten tøft, men "1eren var jo dritt"...)
 
#20
Opprinnelig skrevet av Baronen@15.04.2004, 20.09
Eneren var vel ikke dritt! Bare smaken din, det. >(

(Toeren er forresten tøft, men "1eren var jo dritt"...)
Kom ann, Baronen! Jeg likte ikke det første spillet, så jeg vil vite om det andre er bra. :laugh: